بار دیگر قیمت لپ‌تاپ دچار نوسان شد

۲۲م آذر ، موبنا- در حالی که نرخ ارز همچنان با افزایش همراه است، اما قیمت بسیار از کالاها در بازار کامپیوتر از جمله لپ تاپ تاحدودی کاهش یافته است.

در حالی که نرخ ارز در کشور افزایش یافته و بهای تمامی کالاهای دیجیتالی را گران کرده اما بازار لپ تاپ تهران با کاهش بهای این کالای ارتباطی روبرو شده است.

یکی از فعالان بازار لپ تاپ در این باره گفت:‌ به سبب کاهش تقاضا برای این کالای ارتباطی و دیجیتالی فروشندگان این کالای ارتباطی مجبور به تعدیل قیمت شده اند.

“بهنام وکیلی” افزود: تمامی لپ تاپ های موجود در بازار با کاهش قیمت ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی روبرو شده که در بعضی از مدل های بالای دو میلیون تومانی این میزان به ۲۰۰ هزار تومان هم رسیده است.

وی افزود: همزمان با افزایش قیمت ارز در کشور و گران شدن بهای تمامی کالاها، هم اکنون خرید وفروش در بازارهای لپ تاپ تهران به ندرت صورت می‌گیرد.

درهمین حال یکی دیگر از فعالان این بازار دراین باره گفت: فروشندگان انواع کالاهای دیجیتالی به خصوص لپ تاپ برای فروش بهتر و جذب مشتری روند تعدیل قیمت در پیش گرفته اند چرا که طی هفته جاری میزان مراجعه کنندگان برای این کالا به طور چشمگیری کاهش یافته است.

وی افزود: یکی از دلایل اصلی که می تواند سبب کاهش مراجعه کنندگان به این بازار ارتباطی باشد برگزاری نمایشگاه الکامپ است چرا که در مدت برگزاری این نمایشگاه عرضه انواع کالاها نیز در ویترین مغازه ها کاهش یافت.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.