بار معوقات دولت به شهرداری بر دوش دولت منتخب خواهد بود

دامادی با تاکید بر بدهی ۸۰۰ میلیاردی دولت به شهرداری

ایران > قانونگذاری– ممتازنیوز:
سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، با انتقاد از وصول نشدن طلب ۸۰۰ میلیاردی شهرداری از دولت، تصریح کرد: دولت بعدی چاره‌‌ای جز توجه به این مطالبات و پرداخت طلب شهرداری نخواهد داشت.

خانه ملت نوشت: محمد دامادی با انتقاد از وصول نشدن طلب ۸۰۰ میلیاردی شهرداری از دولت، افزود: دولت دهم از ابتدا بنای خود را در اختلاف با شهرداری تهران قرار داد و در این میان بیشتری کسانی که از این اختلافات آسیب دیدند، مردم بودند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مدیریت شهری مقوله‌ای است که به آسانی نمی‌توان از کنار آن گذشت و شهروندان هر روز در امور روزمره خود با مصداق‌هایی از آن نظیر حمل و نقل عمومی، توسعه شهری و جمع آوری زباله‌ها و … روبرو می باشند.

دامادی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا مطالبات شهرداری تهران از دولت دهم بر دوش دولت بعدی تحمیل خواهد شد، گفت: دولت بعدی چاره‌‌ای جز توجه و پرداخت این مطالبات نخواهد داشت، اگر مسئولان اجرایی در دولت بعدی اندکی از رویکرد و نگاه استاندارد و علمی برخوردار باشند، خواهند دانست که باید به توسعه مترو، حمل و نقل عمومی و کاهش بافت‌های فرسوده توجه خاص نشان دهند.

وی با این تعبیر که با بیان کاستی‌های دولت دهم قصد ندارد درخت افتاده را تبر بزند، تصریح کرد: متاسفانه پرونده تعامل دولت دهم با شهردای‌تهران اسیر سیاسی‌کاری‌ها شد و در نتیجه این سیاسی‌کاری‌ها اعتبار لازم از سوی دولت برای تامین مطالبات مردم در حوزه شهری تخصیص نیافت.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: دولت آقای روحانی با شعار تدبیر وارد کار و زار انتخابات شد و جای امیدواری دارد این شعار در حوزه مدیریت شهری تحقق یابد و تعامل خوبی میان دولت و شهردار آینده برای رفع مشکلات حوزه شهری برقرار شود.

سخنگوی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروزه با وجود ترافیک شدید در سطح شهر تهران، حمل ونقل عمومی است که به داد مشکلات شهری می‌رسد، تصور کنید اگر یک روز متروی تهران تعطیل شود به طور حتم این شهر به سبب حجم بسیار ترافیک، قفل می‌شود.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.