بار کم‌کاری فرهنگی در کشور بر دوش ناجا است/ حمایت از نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری مهر، راهپیمایی و تجمع مردم نمازگزار بعد از پایان نماز جمعه این هفته تهران از درب اصلی دانشگاه تهران تا میدان انقلاب با شعارهای حمایتی از نیروی انتظامی به خاطر مبارزه با پدیده بدحجابی در جامعه و در اعتراض به ضعف دستگاه های اجرایی متولی فرهنگ در جامعه برگزارشد.

تعداد زنان، مردان و جوانانی که در گرمای ظهرامروز درتجمع خودجوش درمیدان انقلاب شرکت کرده و شعار می دادند به صدها نفر می رسید.

معترضان به پدیده بد حجابی در جامعه، تابلوهای دست نوشته به همراه داشتند که بر روی آن نوشته شده بود«انقلاب اسلامی، انقلاب فرهنگی است، فساد و بی عفتی حربه استکبار است» «مسئولان بیدار، مومنین هوشمند ، به مانکن های آمریکایی اجازه جولان ندهید» «نیروی انتظامی، علیه بد حجابی حمایتت می کنیم»

یکی از روحانیون شرکت کننده در این تجع در سخنرانی خود خاطراتی از مبارزه شهید نواب صفوی با بی حجابی در زمان محمدرضا شاه تعریف کرد و گفت: برخی به نیروی انتظامی گله می کنند که چرا در این موضوع دخالت کرده است و برخورد با بی حجابی باید از طریق کار فرهنگی صورت بگیرد.

این روحانی درادامه اظهار داشت: به این روشنفکران می گوییم در حالی که تمام دستگاه های فرهنگی کشور در موضوع مبارزه با بی حجابی عقب نشینی کرده اند، نیروی انتظامی به وظیفه اش در خصوص مبارزه با مروجان فساد و بی حجابی درست عمل کرده و مردم نیز از این اقدام حمایت می کنند.

حسین طلا نماینده مردم تهران یکی از حاضران در این تجمع ضمن حمایت از اقدام نیروی انتظامی در برخورد با مروجان فساد بی حجابی در جامعه اظهار داشت: امروز بار کم کاری دستگاه های فرهنگی کشور را نیروی انتظامی بر دوش می کشد در حالی که این پدیده با کار فرهنگی بهترانجام خواهد شد.

درپایان این تجمع بیانیه ای در حمایت از اقدام نیروی انتظامی و اعتراض به دستگاه های اجرایی قرائت شد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.