بازارچه خیریه کهریزک به نفع معلولان آسایشگاه/درآمد سالانه ۸۰ میلیون تومانی آسایشگاه از این بازارچه

۰۷م اسفند ،

عضو گروه بانوان نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک گفت: بازارچه خیریه کهریزک با ۶۰ غرفه پذیرای تمامی اشخاص تا ۱۱ اسفند ماه است.

به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، الهه حکاک با اشاره به اینکه بازارچه خیریه کهریزک در هر سال دو بازارچه در فصول مختلف برگزار می کند گفت: بازارچه خیریه کهریزک با ارائه صنایع دستی، کار بر روی شیشه و غیره که توسط معلولان آسایشگاه صورت گرفته در ۶۰ غرفه تشکیل و تا ۱۱ اسفند ماه دایر است.

وی با اشاره به اینکه این بازارچه به مدت یک هفته پذیرای خیرین است افزود: این بازارچه تمامی روزهای هفته پذیرای بانوان خیر و روزهای پنجشنبه و جمعه ورود آقایان به این بازارچه آزاد است.
این بانوی نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک یاد آور شد: در طبقه دوم این بازارچه اجناس دسته دوم با قیمت مناسب به فروش می رسد که اکثر این اجناس توسط خیران به این بازارچه اهدا می گردد.
حکاک تأکید کرد: اشخاصی که اجناس دسته دوم دارند می توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۲۲۷۱۲۰۰۶ تماس گرفته و برای انتقال اجناس اقدام کنند.
وی  درآمد حاصل از فروش اجناس دسته دوم را ۸۰ میلیون تومان اعلام و اذعان داشت:عواید حاصل از آن نقدا به آسایشگاه خیریه کهریزک اهدا می گردد.
گفتنی است: بازارچه خیریه کهریزک واقع در خیابان ولیعصر، باغ فردوس، کوچه ستاره، پلاک ۱ همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۶ میزبان خیرین و بازدید کنندگان است./ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.