بازار خودرو درسرازیری قیمت

۱۹م آذر ،

در هفته قبل با افزایش تولید خودرو، قیمت بیشتر خودروهای داخلی کاهش یافت که البته بازار خودروهای وارداتی از این کاهش بها بی نصیب نماند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در گروه محصولات سایپا پراید ۱۳۱ با کاهش قابل توجه در مدل SL و SXبا بهای ۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و پراید ۱۱۱ با قیمت ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

در این میان تندر ۹۰ مدل E2 با بهای ۲۵ میلیون تومان، تیبا ۱۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، مگان ۲۰۰۰ اتومات با کاهش بسیار، ۵۷ میلیون تومان و ماکسیما با قیمت ۸۹ میلیون تومان به فروش رسیدند.

بر اساس این گزارش، در میان خانواده ایران خودرو، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با بهای ۲۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ۲۸ میلیون تومان و تیپ ۶ آن با نرخ ۳۷ میلیون تومان در بازار فروخته شدند.

قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار با کاهش قیمت در مدل V9 در حدود ۳۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و در مدل V8 آن با بهای ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵، ۱۹ میلیون تومان، و پژو پارس نیز با نرخ ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش رسیدند.

این گزارش حاکیست، تندر ۹۰ ایران خودرو با کاهش بها در مدل E1 و E2 با قیمت ۲۱ میلیون تومان و ۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار فروخته شد.   

برپایه این گزارش، سمند EF7  ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سمند LX، ۲۲ میلیون تومان در بازار به فروش رسید.

شایان ذکر است، خودروی پرادو با قیمت ۲۱۰ میلیون تومان ، کرولا ۱۰۰ میلیون تومان، مزدا۳ ، ۹۱ میلیون تومان، سوناتا ۱۱۰ میلیون تومان، آزرا ۱۴۰ میلیون تومان، یاریس هاچ بک ۷۰ میلیون تومان در بازار فروخته شدند./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد:

    قیمت خودرو اگر ۵۰درصد دیگر کاهش پیدا کند ودیگرتقاضایی نباشد هم از نظر جادهها مشکل حل میشود وهم با خارج شدن پول ازاین بازار تولید درقسمتهای دیگر رواج پیدا میکند وهم مصرف سوخت کاهش پیدا میکند ونقدینگی بسمت تولید میرود وبسمت کالای ثانویه ایی مثل خودرو نمیرود وکاهش آن بسیار درمهار تورم مفیداست

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.