بازار داغ نیم فصل در انتظار پرسپولیس

بینا- صدرنشین لیگ برتر که این فصل از مشکل گلری رنج می برد، برای جذب شهاب گردان برنامه ریزی می کند. در ابتدای فصل، سپاهان و پرسپولیس دو گلر ذوب آهن را جذب کردند. سپاهان، محمد باقر صادقی را گرفت و پرسپولیسی ها شهاب گردان را با قراردادی سنگین به تهران آوردند.

حالا بعد از عملکرد ضعیف صادقی، سپاهان می خواهد شهاب گردان را به اصفهان برگرداند. این خبری است که سایت رجانیوز آن را منتشر کرده. هر چند گردان در مصاحبه های چند روزگذشته اش از ماندن در پرسپولیس صحبت کرده اما شنیده می شود در صورت نیمکت نشینی، شاید این دروازه بان سر از تیم دیگری در لیگ برتر دربیاورد.

گردان بدش نمی آید به جای دروازه بان دوم تیم سیزدهم جدول دروازه بان شماره یک صدرنشین لیگ باشد. سپاهانی ها هم که از وجود یک دروازه بان مطمئن بی بهره هستند، تمایل به جذب گردان دارند اما مشکل اصلی آنها رضایتنامه دادن پرسپولیسی هاست.

محمد رویانیان پیش از این احتمال جدایی ستاره های تیمش را با جدیت رد کرده و مشکل مالی هم که به کل در این تیم وجود ندارد اما مدیران سپاهان در تلاشند هر جور شده زمینه حضور دروازه بان ناراضی پرسپولیس را در تیمشان فراهم کنند.

مدیران سپاهان هم با اطلاع از دوستی نزدیک محمدرضا خلعتبری و شهاب گردان، از خلعتبری خواسته اند در تماس های روزانه خود موضوع تمایل سپاهان به جذب گردان را برای این دروازه بان مطرح کند.

گفته می شود گردان در پاسخ به خلعتبری، به مدیران سپاهان پیغام داده برای خرید او باید به صورت رسمی با باشگاه پرسپولیس وارد مذاکره شوند. البته از اردوی پرسپولیس هم شنیده می شود مانوئل ژوزه تمایلی به حضور گردان در ترکیب پرسپولیس ندارد و ترجیح می دهد بعد از نیلسون، از امیر عابدزاده به عنوان دروازه بان دوم بازی بگیرد. به همین دلیل بعید نیست در صورت صادر شدن مجوز بازی عابدزاده و پیشنهاد مالی خوب سپاهانی ها، مدیران پرسپولیس با این انتقال موافقت کنند.

رویانیان: گردان به چیزی که لیاقتش را دارد می رسد

مدیر پرسپولیس در مصاحبه اخیر خود با ایسنا، از صبر گردان تقدیر کرده و گفته امیدوار است دروازه بان دوم تیمش به چیزی که لیاقتش را دارد دست پیدا کند: «شهاب گردان دروازه با ن توانمندی است که لیاقت و شایستگی های زیادی دارد. اتفاقا هم با مانوئل و هم با کی روش درباره شهاب گردان صحبت کردم و او ان شاء الله به آنچه که لیاقت آن را دارد، دست پیدا می کند. در جمع بازیکنان پرسپولیس هم از نگاه حرفه ای و صبورانه گردان تقدیر کردم. او فرصت بازی پیدا نکرده اما هیچ وقت حاشیه ای برای تیم به وجود نیاورده که این موضوع قابل تقدیر است.»

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.