بازار سیم کارت های دائمی داغ شد

اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت موبایل و لوازم جانبی گفت: قیمت سیم کارت های کد یک و دو، ۸۰ درصد گران شد.

افشار فروتن درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: اقبال مردم نسبت به این سیم کارت ها یکی از مهمترین دلایل افزایش قیمت این سیم کارت ها به شمار می رود.

وی ادامه داد: در این زمینه نوعی نا هماهنگی با بازارهای جهانی وجود دارد و بر خلاف بقیه کشورها که سیم کارت به عنوان یک خدمت ارایه می گردد در ایران سیم کارت مانند نوعی کالای سرمایه گذاری تلقی می گردد.

وی اظهار داشت: از همان زمان که بحث ثبت نام و خرید سیم کارت ها مطرح شد و سیم کارت دارای قابلیت واگذاری شدند پایه ای برای این مشکلات ایجاد شد چرا که این تعبیر به وجود آمد که سیم کارت نوعی کالای سرمایه ای است و می توان نسبت به واگذاری آن اقدام کرد به همین سبب اکنون نمی توان انتظار داشت که سیم کارت تلفن همراه رایگان باشد.
رئیس انجمن فروشندگان سیم کارت، موبایل و لوازم جانبی تصریح کرد: به همین سبب طبیعتا برای سیم کارت ها قیمت تعیین شده و مشخص وجود خواهد داشت اما به سبب افزایش استقبال کاربران و گرایش آنها به کدهای یک و دو به طور کلی قیمت سیم کارت با افزایش قیمت مواجه شده که می توان گفت ایجاد و دامن زدن به این افزایش قیمت با خود کاربران برده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.