بازار محصولات کشاورزی به کشاورزان واگذار شود

۲۲خردادماه،

عضو شورای کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: تامین امنیت غذایی، احیا و توسعه‌ی فضای سبز، واگذای بازار محصولات کشاورزی به تولید‌کنندگان از جمله مسائلی است که باید در مدیریت بخش کشاورزی به آن توجه کرد.

به گزارش خبرنگار کشاورزی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) علیرضا بزرگی اظهارکرد: بخش کشاورزی علی‌رغم تاکیدات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره به عنوان یک موضوع دست چندم در موضوعات اقتصادی مورد توجه قرار می‌گیرد، در حالی که کشاورزان، روستاییان و عشایر همواره در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و تامین امنیت غذایی نقش اساسی ایفا کرده‌اند.

وی اظهارکرد: بازار محصولات کشاورزی باید به کشاورزان واگذار شود تا آنها بتوانند محصولات خود را که یکسال برای تولید آن زحمت کشیده‌اند به قیمت مناسب به دست مصرف‌کننده برسانند.

بزرگی تاکید کرد: یکی از راهکارها برای اجرای الگوی کشت در کشور هدایت و ساماندهی یارانه‌های اختصاص‌یافته به کشاورزان است؛ به گونه‌ای که به آنها اعلام شود به هر یک از کشاورزان که الگوی کشت مورد نظر وزارت جهاد کشاورزی را اجرا کنند یارانه پرداخت می‌شود در این صورت می‌توان امیدوار بود الگوی کشت در کل کشور اجرا شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.