بازار مسکن جهش قیمت نخواهد داشت

۲۸خردادماه،

کد خبر: ۷۰۵۳ تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۲۹ خرداد۱۲:۰۳ صبح ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به اظهارات بعضی فعالان بازار مسکن مبنی برکاهش قیمت مسکن، گفت: کاهش قیمت مسکن در شرایط کنونی امری طبیعی به نظر می‌رسد، چراکه نرخ مسکن در پنج سال قبل با تورم سنگینی مواجه بود، اما این بازار در سال جاری با افزایش قیمت روبرو نخواهد شد.

به گزارش نوساز، مهرداد بائوج لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به غیر سیاسی بودن کاهش نرخ مسکن، گفت: هرچند بعضی اذعان دارند که نتایج انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند بر بازار مسکن تاثیرگذار بوده و قیمت‌ها را در این بخش کاهش دهد، اما به نظر بسیاری از کارشناسان مسکن، سال ۹۲، سال اصلاح نرخ مسکن و اجاره بها در کشور بوده و هیچ رابطه‌ای میان انتخابات و بازار مسکن وجود ندارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی، افزود: در شرایط کنونی بسیاری از فروشندگان مسکن با تسلیم شدن در مقابل جو فعلی این بازار قیمت ملک خود را کاهش داده‌اند، چراکه این امر در بازار مسکن پذیرفته شده که افزایش قیمت مسکن حبابی است.

وی تصریح کرد: دولت آینده با مدیریت و تدبیر در بازار مسکن می‌تواند قیمت‌ها را تعدیل کرده و جو آرام و مثبتی را برای این بازار بوجود آورد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس، خاطر نشان کرد: کاهش قیمت مسکن در شرایط کنونی امری طبیعی به نظر می‌رسد، چراکه نرخ مسکن در پنج سال قبل با تورم سنگینی مواجه بود، اما این بازار در سال جاری با افزایش قیمت روبرو نخواهد شد.

در این مورد رییس اتحادیه املاک کشور اعلام کرد: حال که نرخ دلار کاهش پیدا کرده است می‌توان امیدوار بود که ثبات قیمت‌ها به بازار مسکن بازخواهد گشت، وی همچنین افزود: مطمئنا با آرامش به وجود آمده بعد از انتخابات قیمت مسکن به ثبات خواهد رسید.

منبع: خانه ملت


برچسب هابرچسب ها: بازار مسکن، رکود، تورم، دولت، پایان دولت، نیکزاد، احمدی نژاد، انتخابات، روحانی



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.