بازار مسکن زیرآبی می رود / افزایش قیمت مسکن طی یک ماه پیش

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از ارانیکو در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

چکیده: همه دست نگه داشته اند مالکان معامله نمی نمایند سازندگان تمایلی به فروش ندارند و مشاوران املاک از کسادی بازار معاملات می نالند.

انگار همه دست از کار کشیده اند و بالاو پایین رفتن نمودار بازار ارز و سکه را نگاه می نمایند تا شاید طبق معمول و روال پیش به محض گرانی یک کالا متقاضیان به بازار خرید دیگری مراجعه نمایند.

این روزها به انتظار نشستن خریداران در بنگاهای معاملات به رسمی عجیب تبدیل شده چراکه خریدار دست خالی تر از همیشه از بنگاه خارج و رویای خانه دارشدن را جا می گذارد.

بازی فروشنده و خریدار رنگ عوض نموده تا پیش از این ماجراها فروشندگان به دنبال خریدار بودند اما درحال حاضر خریدار هست و فروشنده زیر لفظی برای فروش می خواهد.

رویای مالکان این روزها به دورتسلسل بین بازار سکه ارز و مسکن می چرخد که شاید با کاهش قیمت ارز و سکه این بار بارش باران نقدینگی را در بازار مسکن ببینند.

مالکان  به جای پول واحدهای مسکونی را روی هم می گذارند تا شاید تب وتاب بازار سکه به بازار مسکن ارث برسد و از قیمتهایی رونمایی کند که اشک شوق حسابهای پر پول را درچشمانشان جاری  و انصاف را به حراج بسپارند.

مشاوران املاک از افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن می‌گویند واینکه در حال حاضر نه معامله‌ای صورت می‌گیرد و نه قیمت ثابت و مشخصی برای مسکن وجود دارد.

این درد که از شهریور به این سمت، بدون درمان مانده به نقل از مشاوران املاک حدود ۸۰ درصد معاملات را به هم زده است.

مسکن همگام با سکه و ارز رقابت ثانیه ای را آغاز نموده به طوری که مشاوران املاک از افزایش قیمت مسکن طی یک ماه پیش می گویند و اینکه این افزایش قیمت باید حداقل در دو سال اتفاق می افتاد.

همه نگاهها به سمت بازار سکه و ارز معطوف شده و کسی حواسش به زیرآبی رفتن بازار مسکن نمی باش که شاید در همین روزها گوی سبقت را از این دو بازار بدزدد.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.