بازار موسیقی پاپ همیشه داغ است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرمین قیطاسی در گفت و گو با هنرآنلاین/

سرپرست گروه آرسنوا گفت: متاسفانه موسیقی در وضعیت بدی قرار دارد البته بازار موسیقی پاپ مانند همیشه داغ است ولی ارکسترهای ملی و سمفونیک تعطیل شده‌اند و فقط می‌گویم خدا به داد اهالی موسیقی برسد.

آرمین قیطاسی، سرپرست گروه آرسنوا و نوازنده در گفت و گو با خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز گفت: کنسرت گروه آرسنوا که قرار بود اواسط آبان برگزار شود به سبب ترافیک کنسرت ها و نبود سالن این کنسرت بعد از محرم و صفر و اوایل دی ماه سال جاری در تالار وحدت برگزار می گردد.

قیطاسی در ادامه تاکید کرد: همان طور که قبلا هم اشاره کردم در کنسرت های قبلی این گروه از مخاطبان خواستیم تا قطعات درخواستی خود را برای کنسرت بعدی از طریق نظرسنجی اعلام کنند و در نتیجه به درخواست مخاطبان قطعات این کنسرت انتخاب شده است. همچنین در این کنسرت موسیقی جاز و موسیقی پاپ و… با یک دیگر ادغام می شوند.

سرپرست گروه آرسنوا دربارهٔ اعضا و نوازندگان گروه آرسنوا گفت: در این کنسرت علیرضا میر آقا، رضا آذر نژاد، کامیار ماندگاریان، هومن نامداری، فرزان بیژنی، داریوش بیژنی، حسام سید احمد، حسین شریفی، رامین براتی، بابک مالکی فر، دارا دارایی، محمد شعبانی و هومن غفاری،حسام صدفی نژاد،غزل سعیدی، سایوری شفیعی،اصغر شمس آبادی و… از نوازندگان گروه می باشند.

آرمین قیطاسی در پایان گفت: متاسفانه موسیقی در وضعیت بدی قرار دارد البته بازار موسیقی پاپ مانند همیشه داغ است ولی ارکسترهای ملی و سمفونیک تعطیل شده اند و فقط می گویم خدا به داد اهالی موسیقی برسد.

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.