بازار میوه و تره‌بار خلخال افتتاح شد


بازار میوه و تره‌بار خلخال افتتاح شد

۱۳:۳۵ (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

با حضور استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان شهرستان خلخال بازار میوه و تره‌بار این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم که صبح امروز برگزار شد استاندار اردبیل در سخنانی اظهار داشت:‌  مردم ما لیاقت بهره‌مندی از شایسته‌ترین خدمات را دارند و برای فرهنگ اصیل مردم خلخال باید بیشتر از این‌ها سرمایه‌گذاری شود.

سید حسین صابری تصریح کرد: با راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار خلخال امیدواریم هر چه سریع‌تر مجموعه‌های پراکنده در این حوزه در این بازار گرد هم آمده و بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی با بیان اینکه اولویت شورا و شهرداری باید حل مشکلات و سرعت‌بخشی به خدمات‌رسانی باشد، یادآور شد: مجموعه شورا و شهرداری باید به نحوی در خدمت‌رسانی بی‌منت اقدام کنند تا شایسته‌ترین حرکت‌ها و موثر‌ترین اقدامات در مسیر بهبود وضعیت در شرایط جامعه به وجود آید تا همه بتوانند در این بستر از ثمرات و فواید کار رو به جلو بهره ببرند.

استاندار اردبیل یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداری‌ها را با هدف ساماندهی مشاغل مزاحم و سد معبر دایر کردن چنین مجموعه‌های جامع و کامل برای خدمات مردم توصیف کرد و افزود: با راه‌اندازی این مجموعه انتظار می‌رود عموم شهروندان خلخالی با کمترین هزینه‌کرد و سهولت کار بتوانند میوه و اقلام مورد نیاز خود را در این حوزه خریداری کرده و تامین کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار شهرستان خلخال نیز در سخنانی اظهار داشت:‌ بازار سابق میوه و تره‌بار خلخال در خیابان ۲۲ بهمن این شهر بود که به دلیل سد معبر و شلوغی و ترافیک تصمیم گرفتیم به محل جدید واقع در بلوار ۱۷ شهریور انتقال دهیم.

ذبیح‌الله عبداللهی خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی و ساخت این بازار بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی گفت: این بازار در ۱۲ غرفه محصولات متنوع میوه و اقلام پروتئینی را به مردم عرضه می‌کند که انتظار می‌رود شرکت‌های تعاونی روستایی نیز با همکاری این مجموعه بتوانند محصولات روستاییان را به معرض فروش بگذارند.

فرماندار شهرستان خلخال در ادامه سخنان خود هدف اصلی از راه‌اندازی این بازار را سهولت تردد مردم و شهروندان خلخالی در تامین میوه و تره‌بار مورد نیاز توصیف کرد و اظهار داشت:‌ این مجموعه متشکل می‌تواند بستر یک خرید راحت و کم‌دغدغه را برای شهروندان فراهم آورده و صاحبان غرفه‌ها را نیز به عرضه محصولات متنوع و با کیفیت ترغیب کنیم.


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.