بازار نگران قیمت ارز است

۲۲ آبان ،

چکیده: به نظر می رسد تنها مسئله ای که سبب ایستادگی قیمت دلار شده مذاکره آذر ماه انرژی هسته ای باشد. این در حالی است که همه شرکت های بورسی با قیمت ۳ هزار تومان کالاهای خود را محاسبه می کنند و اگر نرخ دلار به ۲۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند این شرکت ها متضرر خواهند شد.

یک کارشناس آتی بورس گفت: بازار نگران قیمت ارز است.

مهیار بقایی با بیان اینکه قیمت ها در بازار آتی سکه به تعادل رسیده اظهار داشت: با توجه به شرایط سیاسی اخیر و سیاست های انبساطی بانک فدرال امریکا که از طرف اوباما تایید شد. دنیا به این ‌موضوع واکنش نشان داد و انس جهانی با رشد ۲ درصدی از ۱۶۸۰ دلار به ۱۷۳۰ دلار رسید.

وی افزود: در حال حاضر قیمت دلار به سبب کمبود تقاضا کاهش یافته و روز پیش قیمت دلار به ۳ هزار تومان رسید همچنین روز پیش معاملات آتی دی ماه در پایان وقت به ۱ میلیون و ۳۱۶ هزار تومان رسید.

بقایی با بیان اینکه اکنون نگرانی بازار نرخ دلار است گفت: به نظر می رسد تنها مسئله ای که سبب ایستادگی قیمت دلار شده مذاکره آذر ماه انرژی هسته ای باشد. این در حالی است که همه شرکت های بورسی با قیمت ۳ هزار تومان کالاهای خود را محاسبه می کنند و اگر نرخ دلار به ۲۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند این شرکت ها متضرر خواهند شد.


ارانیکو – آخرین خبرها و مقالات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.