بازتولید ˝آهای تو دیگه کی هستی˝ به یاد درگذشتگان

۲۳ آبان ،

نویسنده و کارگردان نمایش ˝آهای تو دیگه کی هستی˝ از بازتولید این نمایش به یاد همکارانی که در اجرای سال ۱۳۷۲ همراه او بودند و امروز در قید حیات نیستند خبر داد.

عادل بزدوده که به تازگی اجرای عمومی نمایش “جادوگران نیمه شب” را پشت سر گذاشته است درباره فعالیت‌های پیش روی خود در حوزه نمایش به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: سال ۱۳۷۲ نمایشی را با عنوان “آهای تو دیگه کی هستی” در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با همراهی جمعی از عزیزترین دوستانم به روی صحنه بردیم که متأسفانه سه تَن از گرانقدرترین هنرمندانی که امروز از نعمت وجودشان محرومیم را آن وقت در جایگاه طراح صحنه، سازنده عروسک و … در کنار خود داشتم.

وی در ادامه تصرح کرد: کامبیز صمیمی مفخم، بیژن نعمتی شریف و حمید حمزه هنرمندانی بودند که صمیمانه من را در آن سال برای اولین تجربه کارگردانی ام یاری رساندند و امروز در بین ما نیستند. در نظر دارم تمرین و بازتولید این نمایش را با گروهی تازه از جوانان تئاتری آغاز کرده و مجدد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه ببرم.

گفتنی است، عادل بزدوده، طراح و سازنده عروسک فعالیت هنری خود را در سال ۱۳۵۳ با بازی در نمایش “مکتب خونه” آغاز کرد و دغدغه عشق به کودکان او را به سمت کارهای عروسکی کشاند. این هنرمند پیشکسوت تئاتر عروسکی اولین تجربه کارگردانی خود را در سال ۱۳۷۲ با نمایش “آهای تو دیگه کی هستی” ثبت کرد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.