بازخوانی «نورالدین پسر ایران» در شبکه یک

۲۷م آذر ،

جام جم آنلاین: مدیر گروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما از ساخت برنامه‌ای مشابه «کتاب دا» این بار دربارهٔ کتاب «نورالدین پسر ایران» و با روایت مشاهیر مرد خبر داد.

به گزارش فارس، حبیب‌الله والی‌نژاد در این رابطه گفت: مجموعه «کتاب دا» آغاز خوبی برای روایت کتاب‌ها بود و تجربه خوبی شد تا ما بتوانیم این بحث را ادامه دهیم.

وی افزود: این برنامه نیز توسط گروه تیم قبلی ساخته می‌شود و روایت کتاب «نورالدین پسر ایران» را این بار به آقایان سپرده‌ایم. همچنین سعی کرده‌ایم در هر قسمت از روایت این کتاب، یک قصه بگوییم و آن را به پایان ببریم. در واقع هر قسمت دارای آغاز، اوج و فرود است.

مدیر گروه حماسه و دفاع مقدس شبکه یک، با اشاره به آغاز پیش تولید این برنامه اظهار کرد: با توجه به این‌که دوستان باید تمام کتاب را با دقت مطالعه و آن را به داستان‌های مجزا تبدیل کنند، پیش‌تولید این برنامه به زمان زیادی نیاز دارد.

کتاب نورالدین پسر ایران به خاطرات سیدنورالدین عافی، جانباز ۷۰ درصد، از اهالی روستای خنجان در حوالی تبریز در آذربایجان شرقی می‌پردازد که سال ۱۳۵۹ در پانزده سالگی وارد جبهه‌های جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شده و حضور در گردان‌های خط‌شکن لشکر عاشورا را به عنوان نیروی آزاد، غواص و فرمانده دسته، تجربه کرده و بارها مجروح شده است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.