بازداشت سارق صندوق صدقات شمال تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ قنبری در این باره گفت: از مدتی پیش شهروندان ساکن محدوده خیابان دربند هنگامی که بامداد به محل کار خود مراجعه می کردند، شاهد بودند که فردی در حال سرقت وجوه صندوق صدقات در محل های مختلف این محدوده است.

وی ادامه داد:بر همین اساس تعدادی از این شهروندان با ماموران گشت انتظامی منطقه تماس گرفته و مراتب را اعلام می کنند و ماموران گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع در مناطق مذکور اقدام به گشتزنی کرده و برخی نقاط را که احتمال فعالیت و مشاهده متهم می رفت را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ قنبری عنوان داشت: مدتی بعد یکی از گشت های انتظامی کلانتری که در خیابان مذکور در حال گشتزنی بود متوجه شد فردی به طرزی مشکوک در نیمه شب کنار یکی از صندوق های صدقه ایستاده و با دیدن ماموران سعی کرد از محل دور شود.

کلانتر ۱۲۲ دربند اعلام کرد: ماموران که به این فرد مظنون شده بودند وی را مورد بازجویی قرار دادند، اما با پاسخ های ضد و نقیض وی روبرو شده که این امر به بازرسی بدنی وی انجامید که طی آن یک وسیله که با آن می توانست از داخل صندوق صدقات پول خرد سرقت کند پیدا شد و متعاقب آن، مقادیری پول خرد و پول هایی که مشخص بود از صندوق صدقه ربوده شده است، کشف و ضبط شد.

سرهنگ قنبری ادامه داد: با توجه به وضعیت مشهود، ماموران این فرد را که جاهد نام داشت، به اتهام سرقت از صندوق صدقات به کلانتری منتقل کرده و در بازجویی های انجام شده این فرد ضمن اعتراف به جرم خود مبنی بر سرقت وجوه نقد از صندوق صدقات در منطقه  اعلام کرد که تازه به تهران آمده و چون مکان و پولی برای خورد و خوراک و استراحت نداشته است، شب ها کارتن خواب بوده و با سرقت از صندوق های صدقه روز خود را می گذرانده است.

گفتنی است، این متهم که یکی از ولگردان سابقه دار محدوده مذکور است، مدتی پیش نیز برای تعدادی از شهروندان که بامداد در حال مراجعه به محل کار خود بودند، نیز مزاحمت ایجاد کرده بود که بر همین اساس، برای انجام تحقیقات بیشتر به دادسرا منتقل شد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.