بازداشت سارق لوازم شرکت راه و ساختمانی

سرگرد ارسلانی، صبح دیروز از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی خبر داد و گفت:» این متهم هنگام سرقت تجهیزات و لوازم یک شرکت راه و ساختمانی بود که با هوشیاری نگهبان شرکت شناسایی و به پلیس معرفی شد.

به گزارش مردم سالاری سرگرد ایرج ارسلانی، رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ، صبح دیروز از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی خبر داد و به تشریح جزییات نحوه شناسایی و دستگیری این متهم سخن گفت. این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت:» سه شنبه شب یکی از نگهبان های شرکتی راه سازی و ساختمانی به پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و عنوان داشت که یک سارق در محل انبار این شرکت حضور داشته و در حال سرقت و جابجایی دستگاه ها و تجهیزات ساختمانی است. وی افزود:» بلافاصله با هماهنگی اپراتور مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ ، تیمی از ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که طی آن با راهنمایی های نگهبان شرکت مذکور موفق شدند فردی را در حال انتقال یک دستگاه کمپرسور صنعتی به خودرویی در همان نزدیکی مشاهده و بازداشت کنند.

سرگرد ارسلانی ادامه داد:» متهم که منصور نام داشت هنگام بازداشت خود را کارگر شرکت مذکور معرفی کرد اما زمانی که نگهبان شرکت اعلام کرد که چنین فردی در این محل کار نمی کند، ماموران وی را به همراه نگهبان به کلانتری منتقل کردند. رییس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ افزود:» متعاقب حضور هر دو نفر در کلانتری، برای حضور مسئول اداری شرکت مذکور در کلانتری اقدامات انجام شده و این فرد در کلانتری حاضر شد اما اعلام کرد که فرد دستگیر شده از کارکنان این شرکت نیست و همین موضوع باعث شد که مظنون لب به اعتراف بگشاید.

سرگرد ارسلانی عنوان داشت:» متهم پس از معرفی خود اعلام کرد که با توجه به اینکه کارش در خصوص جوشکاری و ساختمانی سازی است اقدام به سرقت این قبیل تجهیزات از شرکت مذکور کرده است. وی عنوان داشت:» با توجه به اعتراف متهم و شکایت مالک شرکت مذکور در این خصوص، متهم به همراه پرونده تشکیل شده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.