بازداشت شرورهای عربده کش

سرهنگ جلیل موقوفه از دستگیری دو شرور مست قمه به دستی که با عربده کشی های مستانه و تخریب اموال عمومی ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان خیابان «ثاراله» تهران شده بودند، خبر داد.
 
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرپرست کلانتری ۱۲۸ تهران نو گفت: عصر روز گذشته چهارشنبه ۱۹ مهر ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ تهران بزرگ خبری تحت عنوان شرارت و عربده کشی در آدرس خیابان « ثاراله» به این کلانتری مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند و مشاهده کردند دو نفر که به علت استفاده از مشروبات الکلی در حالت مناسبی نبودند با قمه و شمشیر یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اقدام به تخریب اموال عمومی ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به وجود آورده بودند.
 
سرهنگ موقوفه اضافه کرد: ماموران بلافاصله برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند اما آنها به محض مشاهده پلیس یکی با موتورسیکلت و دیگری پیاده فرار بر قرار ترجیح داده و متواری شدند که با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد.
 
این مقام انتظامی اظهارداشت: ماموران طی تعقیب و گریز کوتاهی موفق شدند هر دو متهم را دستگیر کنند در بازرسی از متهمان که «فرزاد» و «ناصر» نام داشتند دو قبضه قمه و یک قبضه شمشیر کشف شد.
 
وی افزود: ماموران متهمان را به علت جراحات شدید به بیمارستان انتقال دادند که بعد از بهبودی جهت تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.
 
سرپرست کلانتری ۱۲۸ تهران نو تصریح کرد: طی تحقیقات انجام شده ماموران متوجه شدند متهمان سابقه دارند و چندین مرتبه به اتهام شرارت دستگیر شده اند که ماموران بعد از تکمیل پرونده متهمان را جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.