بازداشت یک توزیع کننده مواد روانگردان هنگام بسته بندی

۲۸م آذر ،

سروان محمد حسین امینی از دستگیری یک توزیع کننده مواد مخدر در خیابان ” بهشتی ” خبر داد و گفت: متهم هنگام بسته بندی شیشه در مخفیگاهش بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان محمد حسین امینی رییس کلانتری ۱۷۴ قیامدشت با اعلام این خبر عنوان کرد: در راستای اجرای طرح امنیت محله محور و مطالبات شهروندان در خصوص بر خورد با توزیع کنندگان مواد مخدر ماموران دایره تحقیق کلانتری اقدام به شناسایی مناطق جرم خیز این منطقه نمودند. 

این مقام انتظامی گفت: طی بررسی های انجام شده ماموران متوجه شدند فردی به نام ” مجید” در مخفیگاه خود در خیابان ” آزادی” اقدام به توزیع مواد مخدر می نماید که بلافاصله دستگیری محترم در دستور کار ماموران قرار گرفت. 
سروان امینی ادامه داد: ماموران با زیر نظر گرفتن مخفیگاه متهم و با گرفتن مجوز قضایی عصر روز قبل دوشنبه بیست و هفتم آذر ماه سال جاری در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند متهم را هنگام بسته بندی کردن مواد دستگیر کنند. 
کلانتر ۱۷۴ در ادامه اظهار داشت:در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر قابل توجه ای شیشه کشف شد که ماموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.
سروان محمد حسین امینی در خاتمه تصریح کرد: با انتقال متهم به کلانتری او مورد بازجویی قرار گرفت که طی آن مشخص شد متهم سابقه دار است و چندین مرتبه به اتهام توزیع مواد بازداشت شده است که بعد از تکمیل پرونده ماموران متهم را برای سیر مراحل قضایی به دادسرا انتقال دادند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.