بازداشت ۹ سارق و شرور در پارکها و تفرجگاهها

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن خانچرلی با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، خصوصا طرح ساماندهی و پاکسازی پارک ها و تفرجگاه ها گفت: در راستای تدابیر فرمانده انتظامی تهران بزرگ و بنابر درخواست شهروندان تهرانی مبنی بر اجرای طرح امنیت محله محور و پاکسازی تفرجگاهها و پارکها، ماموران زیرمجموعه پلیس پیشگیری تهران بزرگ اقدام به اجرای طرح پاکسازی در این مناطق کرد.

وی افزود: در این راستا ۱۰ پارک ویژه، ۹ پارک مهم و ۷۳ پارک و تفرجگاه عادی تحت اجرای طرح درآمد که طی آن با به کار گیری نیروهای متخصص از مجموعه سرکلانتریهای ۱۱ گانه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، تمامی این مناطق از لوث وجود معتادان، اراذل و اوباش، سارقان و مزاحمان نوامیس شهروندان پاک شد.

سرهنگ خانچرلی در ادامه ضمن بررسی جزییات اجرای این طرح گفت: ۶ سارق که با اقدامات خلافکارانه خود باعث دردسر و مشکل برای شهروندان شده بودند، شناسایی، بازداشت و به کلانتری محل منتقل شد و همچنین به ۵۲۴ نفر از کسانی که به نوعی مرتکب تخلف و ناهنجاریهای اجتماعی شده بودند، تذکر داده شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متعاقب اقدامات انجام شده چهار توزیع کننده موادمخدر دستگیر شده و برای رسیدگی بیشتر به جرایمشان به مبادی ذیربط معرفی شدند.

سرهنگ خانچرلی تصریح کرد: در این طرح سه نفر از اراذل و اوباش سطح دو و سه که اقدام به انجام حرکات خلافکارانه کرده بودند، شناسایی شده و به اتهام هایی چون شرارت، ایجاد درگیری و نزاع، مزاحمت و عربده کشی به پایگاههای پلیس امنیت منتقل شدند.

وی در پایان با اشاره به اجرای طرح مذکور در روزهای آتی عنوان داشت: در این عملیات ها ۱۰۷ دستگاه موتورسیکلت و ۳۱ دستگاه خودرو به علت تخلفات راکبان آن توقیف شد که در بررسیهای انجام شده از مشخصات و مدارک صاحبانشان مشخص شد که تعدادی از این وسایل نقلیه مسروقه است که پس از صورتجلسه برای تعیین تکلیف به پلیس آگاهی منتقل شدند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.