بازدید از ۱۰۰ خانواده شهید و ایثارگر در منطقه ۱۰ تهران

یکشنبه ۱۸ تیر – ۰۳:۵۴:۰۷ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

در سه ماهه اول سال ۹۱ انجام شد؛

بزرگنمایی:  

خبرگزای آریا- با تلاش اداره ایثارگران شهرداری منطقه ده در سه ماهه اول سال ۹۱ از خانواده یکصد شهید والامقام  و ایثارگر دفاع مقدس و انقلاب اسلامی  بازدید به عمل آمد .
به گزارش خبرگزاری ممتاز، رضا عباسی قائم مقام شهردار منطقه ۱۰ ضمن اعلام این خبر ازخانواده ایثارگران به عنوان سرمایه‌های نظام یاد کرد و گفت : باید ضمن تکریم این سرمایه های گرانقدر ، از تمام ظرفیت ها و امکانات موجود در جهت تحقق اهداف و آرمان های شهدای بزرگوار و رفع مسایل و مشکلات خانواده این عزیزان استفاده نماییم .
وی افزود : در راستای تحقق رهنمودهای امام راحل ، مقام معظم رهبری و تاکیدات دکتر قالیباف شهردار تهران تاکنون از همه ظرفیت‌های منطقه برای خدمت رسانی به خانواده های ایثارگران و رسیدگی به دغدغه آنان استفاده شده است .
قائم مقام شهردار منطقه  ادامه داد : یکی از افتخارات این منطقه داشتن ۳ خانواده ۳ شهید ، ۴۰خانواده ۲ شهید ، ۷۶۷ خانواده شهید ، ۲۹۵ جانباز سرافراز ، و تعداد زیادی رزمنده و آزاده است که در این منطقه سکونت دارند که با برنامه ریزی های انجام شده از ابتدای سال تاکنون به طور مستمربا ۱۰۰ خانواده معظم شاهد و ایثارگر دیدار به عمل آمده و رفع مشکلات آنان در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.
وی با بیان اجرای برنامه های مختلف به مناسبت اعیاد شعبان گفت : برگزاری همایش یاوران آسمانی با حضور ۵۰۰ جانباز گرانقدر و خانواده های آنان در سالن دشت بهشت  ،  برگزاری مسابقه شنای جانبازان دو چشم مجروح  ومسابقه فوتسال بین جانبازان قطع نخاع با گروه های هنرمندان و برنامه ریزی برای سفر ۱۶۰ نفر از خانواده معظم شهدا به مشهد مقدس از جمله برنامه های این ماه بوده است .
عباسی منطقه یادآور شد : برگزاری تورهای زیارتی جمکران و ری گردی ، برگزاری مسابقات ورزشی بین تیم های جانبازان و دیگر تیم ها ، اعزام هفتگی خانواده های شهدا از مقابل نواحی سه گانه به مقصد بهشت زهرا (س) ، توزیع کارت های شهروندی ، مساعدت مالی و امکان استفاده رایگان از مجموعه های ورزشی منطقه ، چکاپ رایگان پزشکی ( نوار قلب ، فشار خون ، دندانپزشکی ، برگزاری یادواره شهدا ، تغییر نام معابر به نام شهدا ، اجرای برنامه های مختلف در موزه شهیدان اقبالی ، اعزام ایثارگران و فرزندان شهید همکار به سفر زیارتی مشهد مقدس ، بهسازی معابر منطقه برای تردد آسان جانبازان و معلولین و  … از دیگر اقداماتی است که در طول سال برای رفاه حال این خانواده های گرانقدرانجام می شود  .
وی ادامه داد : جانبازان گرانقدر منطقه می توانند درخواست های خود را در زمینه بهسازی وهمسطح سازی معابر به نواحی سه گانه و اداره امور ایثارگران انتقال دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود   .
عباسی اظهار امیدواری کرد که با اجرای این برنامه ها بخشی از وظایف خود را نسبت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگر ادا کرده باشیم .
 
 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۸۱۵۵۴۰۷۰۹۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.