بازدید کمیسیون قضایی مجلس از زندان‌های کشور

۲۶م اسفند ،

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس گفت: از مصوبات کمیسیون قضایی در چند ماه اخیر این بود که کلیه بازداشتگاهها و زندان‌های سراسر کشور مورد بازرسی و نظارت کمیسیون قضایی قرار بگیرد.

سید حمیدرضا طباطبایی نایئنی نماینده نایین،خور و بیابانک در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برنامه بازدید کمیسیون قضایی از سازمان زندان‌ها گفت: یکی از وظایف کمیسیون‌های مجلس نظارت بر قوا یا سازمان‌های مربوطه است و در همین راستا کمیسیون قضایی مجلس وظیفه دارد از سازمان زندان‌ها بازدید کند.

وی در ادامه با اشاره  به مصوبه کمیسیون قضایی در بازدید از سازمان زندان‌ها بیان کرد: از مصوبات کمیسیون قضایی در چند ماه اخیر این بود که کلیه بازداشتگاهها و زندان‌های سراسر کشور مورد بازرسی و نظارت کمیسیون قضایی قرار بگیرد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس با بیان این مطلب که از سوی کمیسیون قضایی هیئتی در رابطه با بازدید از سازمان زندان‌ها تشکیل شده تصریح کرد: باید به این نکته توجه داشته باشیم که سازمان زندان‌ها به معنای زندان‌های کل کشور و بازداشتگاه نیروی انتظامی و غیره است که مورد بازرسی قرار گرفته و برتشکیلات و نحوه کار آن‌ها نظارت می‌شود.

وی در پایان با ذکر این مطلب که بازدید از زندان‌ها و بازداشتگاهها آغاز شده و هیئت بازدید کمیسیون قضایی مشغول به کار می باشند اظهار داشت: نتیجه این بازدید در صحن علنی مجلس اعلام شده و به سمع و نظر مردم شریف ایران خواهد رسید.

انتهای پیام//


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.