بازدید مسئولان الشباب از ورزشگاه یادگار امام

۱۳م دیماه ،

محمدرضا کشوری فرد تصریح کرد: بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از سوی کنفدراسیون آسیا کمتر از ۴۰ روز دیگر به زمان برگزاری بازی حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و الشباب امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا باقی مانده است.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت این بازی و اینکه تکلیف تیم چهارم گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا باید با انجام تنها یک بازی مشخص شود، هم ما و هم اماراتی‌ها با جدیت خود را آماده این بازی مهم می‌کنیم.
سرپرست باشگاه صبای قم اضافه کرد: به همین منظور مسئولان باشگاه الشباب امارات به دلیل اینکه تیمشان باید در شهر مقدس قم در مقابل صبا قرار بگیرد با حضور در قم از نزدیک امکانات محل برگزاری این بازی و باشگاه صبا را مورد بازدید قرار دادند.
وی ادامه داد: در سفر یک روزه مسئولان باشگاه الشباب امارات به شهر مقدس قم ابتدا در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم میزبان آنها بودیم و از نزدیک تمام بخش‌های این ورزشگاه مورد بازدید آنها قرار گرفت و سپس در باشگاه صبا و هتل میزبان این بازی پذیرای نمایندگان باشگاه الشباب بودیم.
کشوری فرد با مطلوب ارزیابی کردن تمام امکانات موجود برای برگزاری بدون نقص این دیدار، تصریح کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری یادگار امام قم میزبان این بازی خواهد بود و برای این منظور با تلاش اداره کل ورزش و جوانان نور این ورزشگاه به صورت استاندارد در حال تجهیز است.
وی یاد آور شد: از سوی دیگر هتل پارسیا را به AFC معرفی کرده‌ایم و در این هتل میزبان نمایندگان باشگاه الشباب امارات بودیم و در مجموع بدون دغدغه و نگرانی خاصی آماده پذیرایی از نماینده امارات در پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال آسیا هستیم.
سرپرست باشگاه صبای قم با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری دیدار پلی آف لیگ قهرمانان آسیا ابراز داشت: این بازی یکی از دو مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان فصل ۲۰۲۴ است که در منطقه غرب آسیا بین تیم‌های صبای قم نماینده ایران و الشباب نماینده امارات روز شنبه ۲۱ بهمن ماه در ورزشگاه یادگار امام شهر مقدس قم برگزار خواهد و امیدواریم با تدابیری که اندیشیده شده بتوانیم برنده این دیدار بوده و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا شویم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.