بازدید از مناطق زلزله‌زده و محروم در اولویت کاری کمیسیون عمران مجلس

۲۴م آذر ،

MON_4585-1.jpg

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از بازدید گروه‌های مختلف اعضای کمیسیون عمران مجلس از پروژه‌های ملی در استان‌های کشور خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون عمران ضمن سفر به استان‌های مختلف، بازدید از مناطق زلزله زده و محروم را به طور ویژه در اولویت کاری خود قرار می‌دهند.

علیرضا خسروی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، افزود: اعضای کمیسیون عمران تا کنون به استان های آذربایجان شرقی، چالوس، بهشهر، گلوگاه، خراسان شمالی و… سفر کرده‌اند و از مناطق زلزله زده، سیل زده و محروم بازدید کردند و اخیراً نیز در سفری به استان هرمزگان از مناطق شرقی، غربی، و شمالی و جزایر این استان بازدید انجام دادند و از نزدیک با مشکلات این مناطق آشنا شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۵ هیات از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در سفر به مناطق مختلف استان هرمزگان از پروژه های مختلفی از قبیل راه و ترابری، احداث مسکن مهر، سیستم آب و فاضلاب، احداث بیمارستان و… بازدید کردند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر با بیان اینکه در سفر به استان هرمزگان، بازدید از مناطق محروم در اولویت بود، اضافه کرد: در سفر به جزیره قشم نیز از پروژه‌های مختلف عمرانی و دریایی این منطقه بازدید انجام شد و مشکلاتی که این مجموعه با آن مواجه بود نیز مورد بررسی قرار گرفت.

خسروی تأکید کرد: در سفر اعضای کمیسیون عمران به استان های مختلف کشور، ۱۳ نفر از اعضاء، ۵ معاون وزیر و ۲ دبیر کمیسیون نیز حضور دارند و از نزدیک مشکلات پروژه‌های عمرانی را ملاحظه می کنند و این خود یک تجربه بسیار خوب و تأثیرگذار برای اعضای کمیسیون و مجلس است.

وی با بیان اینکه سفر به استان کردستان در برنامه بعدی سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس قرار دارد، افزود: سفر به استان سمنان نیز در اولین فرصت و در زمانی که وضعیت آب و هوایی مساعد باشد، برنامه‌ریزی شده است و اعضای کمیسیون عمران در سفر به استان سمنان، از پروژه‌های راه و ترابری، بیمارستانی، و مسکن مهر و تقریباً پروژه‌هایی که ملی می باشند، بازدید می کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.