بازدید امیر پوردستان از تیپ ۳۶ میانه نیروی زمینی ارتش

فروردین ۱۴۰۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از تیپ ۳۶ میانه گفت: آن چیزی که فرمانده معظم کل قوا و ملت ولایتمدار ایران اسلامی از ما به عنوان بازوان مسلح نظام انتظار دارند، حفظ و ارتقای روزافزون آمادگی رزمی است.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ “احمدرضا پوردستان”، فرمانده نیروی زمینی ارتش در بازدید خود از تیپ ۳۶ میانه طی سخنانی در جمع فرماندهان، مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این تیپ مستقل، حفظ آرامش روحی و روانی و ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان پایور و ظیفه را از ثمرات آمادگی رزمی دانست.

امیر پوردستان همچنین با اشاره به اهمیت توان رزمی نیروهای مسلح کشور گفت: آن چیزی که فرمانده معظم کل قوا و ملت ولایتمدار ایران اسلامی از ما به عنوان بازوان مسلح نظام انتظار دارند، حفظ و ارتقای روزافزون آمادگی رزمی است.

وی در ادامه به اشاره به تهدیدات منطقه ای و اهمیت توجه به زیرساخت‌های آمادگی رزمی گفت: ایجاد اعتماد به نفس در کارکنان، حفظ آرامش روحی و روانی جامعه و ایجاد بازدارندگی در دشمن از مهم‌ترین ثمرات آمادگی رزمی است.

امیر پوردستان سپس خطاب به خانواده‌های معظم شهدای والامقام تیپ ۳۶ نیروی زمینی ارتش که در مراسم حاضر بودند، گفت: اگر شهیدان در میدان جنگ حاضر شده و فداکاری کردند، هدفشان حفظ قرآن و اعتلای دین مبین اسلام بوده است و این نشان می‌دهد خانواده‌هایی مؤمن و معتقد این شهدا را تربیت کرده‌اند، به همین سبب است که خانواده های شهدا جایگاهی مثل خود شهدا دارند.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ندای وظیفه:

    اگر ایشون میومدن به سربازها هم سر میزدن بهشون میگفتم چه خیانتی در حق این سربازان بیچاره میشه و چه نتایجی میتونه تو جامعه داشته باشه ولی افسوس که نیروی وظیفه از ابتدا نادیده گرفته میشد و بیشتر بعنوان ابزاری برای رفع مسئولیت پرسنل کادر استفاده میشه واقعا متاسفم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.