بازدید بابک زنجانی از پروژه خبرسازش +عکس

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

حادثه ریزش خیابان ایران زمین همچنان خبر ساز است. وسعت ریزش و خطری که ساکنان این خیابان را تهدید می کند، مسئله ای نیست که به این زودی از خروجی خبرگزاری ها و پایگاه اینترنتی های خبری حذف شود.

حادثه ریزش خیابان ایران زمین همچنان خبر ساز است. وسعت ریزش و خطری که ساکنان این خیابان را تهدید می کند، مسئله ای نیست که به این زودی از خروجی خبرگزاری ها و پایگاه اینترنتی های خبری حذف شود.

 امروز عکسی در بعضی پایگاه اینترنتی های خبری با عنوان «بابک زنجانی در محل اتفاق» انتشار یافت که به نظر می رسید، مربوط به بازدید او از محل پروژه بعد از اتفاق باشد اما اینطور نیست.

عکسی که در پایگاه اینترنتی های خبری انتشار یافت، برچسب پایگاه خبری فرهنگ نیوز را داشت و جست و جوی خبر مشخص کرد که این عکس مربوط به بازدیدی است که بابک زنجانی مدتی پیش از پروژه ایران زمین داشته است. زمانی که هنوز اتفاق ای اتفاق نیفتاده بود و آسفالت خیابان ایران زمین سر جایش بود!

پس از اتفاق و همان شب مشخص شد که این پروژه متعلق به تیم بابک زنجانی است که توسط شرکت ستسا از زیرمجموعه های هلدینگ سورینت در حال ساخت است. اطلاعات پروژه هم به عنوان طرحی بزرگ و شگفت انگیز در پایگاه اینترنتی سورینت قرار دارد.

انتشار عکس بازدید بابک زنجانی از پروژه، این احتمال را تقویت می کند که خبرهای انتشار یافته دربارهٔ نگرانی های ساکنان خیابان ایران زمین از ابتدای امسال ، واقعیت داشته و ممکن است زنجانی برای بررسی اوضاع سری به این پروژه بزرگ زده باشد.

در واقع از حدود ۵ ماه پیش، گزارش هایی دربارهٔ نشست زمین های اطراف پروژه و ترک خوردگی دیوارهای منازل ساکنان خیابان ایران زمین ، انتشار یافته بود. اما پیگیری های اهالی و ساکنان منطقه به نتیجه نرسید تا صبح پنجشنبه خیابان ایران زمین فرو بریزد .

گود برداری غیر اصولی و بیش از حد، به عنوان سبب ریزش زمین اعلام شد و بلافاصله ساکنان خانه های در معرض خطر به محل امنی منتقل شدند.

بابک زنجانی پس از رسانه ای شدن نامش در این خبر و به عنوان یکی از پروژه های شرکت تحت مدیریتش، تاکنون اظهار نظری نکرده است.
 

عکسی که انتشار یافته مربوط به بازدید بابک زنجانی از پروژه ایران زمین، مدتی پیش از اتفاق است

اتفاقی که بالاخره برای خیابان ایران زمین و خانه های آن افتاد؛ بخش بسیاری از آسفالت و زمین ریزش کرد و خانه ها ترک خورد


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.