بازدید تخصصی خودروهای کیا در ایران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

بازدید تخصصی خودروهای کیا در ایران

ممتازنیوز: اطلس خودرو به مدت یک هفته بازدید تخصصی رایگان و سرویس هایی با تخفیف ویژه را در اختیار دارندگان خودروهای کیا قرار می دهد.

به گزارش ممتازنیوز، مدیر خدمات پس از فروش شرکت اطلس خودرو اعلام کرد: طرح بازدید تخصصی موتور که جهت مشتریان خودروهای شرکتی و غیرشرکتی کیا در نظر گرفته شده از روز شنبه ۲۶ مرداد ۹۲ لغایت روز پنج شنبه ۳۱مرداد به مدت ۶ روز در عاملیت های مجاز منتخب در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
میر آفتابی در ادامه افزود: خدمات و تخفیفات قابل ارائه در طرح بازدید تخصصی موتور شامل بازدید فنی موتور خودرو به صورت۱۰۰% رایگان، %۱۰ تخفیف اجرت سرویس های دوره ای، %۱۵ تخفیف مکمل شستشوی سیستم سوخت رسانی BGو %۱۵ تخفیف مکمل شستشوی موتور BG برای خودروهای شرکتی و غیر شرکتی و همچنین %۱۰ تخفیف روغن موتور کاسترول برای خودروهای شرکتی و %۵ تخفیف روغن موتور کاسترول برای خودروهای غیر شرکتی خواهد بود.
وی هدف از برگزاری این طرح را تحقق تعهدات شرکت در راستای ارایه خدمات ویژه و جلب رضایت مشتریان بر شمرد و خاطرنشان کرد مشتریان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت اطلس خودرو به آدرس www.atlaskhodro.com مراجعه کنند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.