بازدید دکتر ایوبی وهیأت فرهنگی عراقی از پشت صحنه فیلم فرمان آرا

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

دکتر ˝حجت الله ایوبی˝معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی باهمراهی ˝عباس کاظم ابراهیم ابوالحمه˝ معاون وزیر ورزش و جوانان ،دکتر˝فائزطه العبیدی˝مدیر کل اداره فرهنگ و هنر وزارت ورزش جوانان و ˝باسم مطلب شحیل˝ مدیر کل بخش موسیقی جمهوری عراق از پشت صحنه فیلم تازه بهمن فرمان آرا بازدید کرد.

به گزارش هنرانلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، عوامل و دست اندرکاران تولید فیلم ” دلم می خواد…” به کارگردانی بهمن فرمان آرا که ۱در حال حاضر به روزهای پایانی فیلمبرداری نزدیک می گردد،شامگاه سه شنبه ۱۳ اسفند در پارک “آب و آتش” تهران میزبان دکتر “حجت الله ایوبی” و هیأت مهمان از جمهوری عراق بودند.

در این دیدار “علی تقی پور” تهیه کننده ، امید سهرابی” نویسنده فیلمنامه،”رضا کیانیان” بازیگر اصلی و “بهمن فرمان آرا” کارگردان فیلم “دلم می خواد…” توضیحاتی را دربارهٔ روند تولید این فیلم به مهمانان عراقی و رئیس سازمان سینمایی ارائه کردند.

دکتر “حجت الله ایوبی”پیش از این نیز در روند بازدیدهایش از پشت صحنه فیلم های سینمایی،در تاریخ پنجشنبه ۲۴ بهمن، از پشت صحنه فیلم “آتش بس ۲” به کارگردانی تهمینه میلانی بازدید و با عوامل این فیلم دربارهٔ روند تولید گفت و گو کرد.

ایوبی همچنین در برنامه های آتی خود نیز بازدید از پشت صحنه دیگر فیلم های سینمایی را در دستور کار قرار داده است.

بر اساس این گزارش،پیش از برنامه بازدید از پشت صحنه فیلم “دلم می خواد…” ،هیأت عراقی با حضور در مهمانی و ضیافت “علیرضا رضا داد” دبیر سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر که به منظور تکریم از هیأت های انتخاب و داوری آثار این دوره از جشنواره در هتل انقلاب ترتیب داده شده بود،شرکت کردند.

این هیأت عراقی که در پاسخ به سفر دو هفته پیش رئیس سازمان سینمایی به عراق، عصر روز سه شنبه ۱۳ اسفند به ایران آمده اند ،تا شنبه ۱۷ اسفند مهمان سازمان سینمایی خواهند بود.

بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،هیأت عراقی در روزهای ۱۴ تا ۱۷ اسفند بازدید از: دفتر انجمن سینمای جوانان ایران،موزه سینما،فیلمخانه ملی ایران،پردیس های سینمایی،موسسه رسانه های تصویری،امکانات سینمایی و انجمن سینمای جوانان استان قزوین و تماشای فیلم” رستاخیز” احمد رضا درویش با دوبله عربی را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.