بازدید دیپلمات‌ها از کمپ لیبرتی منافقین را شوکه کرد

گروهی از دیپلمات‌های خارجی از کمپ لیبرتی بازدید و شرایط این اردوگاه را قابل قبول ارزیابی کردند.

به گزارش حوزه سیاست خارجیممتازنیوز، به نقل از «بنیاد هابیلیان»(خانواده شهدای ترور کشور)، گروهی از هیئت‌های سیاسی و دیپلمات‌های خارجی مقیم عراق روز سه شنبه از کمپ لیبرتی بازدید و دربارۀ راه‌های کمک به اعضای منافقین ساکن در این کمپ برای اقامت فردی در کشورهای دیگر گفتگو کردند.

بنابراین گزارش، بازدیدکنندگان عموماً تلاش‌‌های دولت عراق را به منظور کمک به سازمان ملل برای خارج کردن این میهمان ناخوانده از عراق مثبت ارزیابی کردند.

این خبر می‌افزاید: دیپلمات‌های خارجی بازدیدکننده از کمپ لیبرتی شرایط این اردوگاه را که قبلاً مسکن نیروهای آمریکایی در بغداد بود، قابل قبول ارزیابی و شرایط این کمپ را در مقایسه با دیگر اردوگاه‌های پناهندگی خوب توصیف کردند.

سیف خواجه، یک دیپلمات پاکستانی، در این خصوص به آسوشیتدپرس گفت: افرادی که در این اردوگاه زندگی می‌کنند متعلق به عراق نیستند و دولت عراق بار مسئولیت آن‌ها را تحمل می‌کند.

در سوی دیگر منافقین از این بازدید شوکه شده و آن را نمایش تبلیغاتی توصیف کردند! این گروه تروریستی نارضایتی خود را این گونه ابراز کرد که زمان کافی در اختیار نداشته تا مسائل را با دیپلمات‌ها در میان بگذارد!

نارضایتی منافقین به این دلیل است که بهشت امن خود در اردوگاه اشرف را از دست‌رفته می‌بینند. جاییکه در آن می‌توانستند تمام آموزش‌های ایدئولوژیک و تروریستی خود را مخفیانه انجام داده و نیروهای خود را کنترل کنند. تاکنون ۴ نفر از اعضای منافقین از کمپ لیبرتی فرار کرده‌اند.

انتهای پیام/

پ۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.