بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب +عکس

۱۴اردیبهشت،

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب امروز، صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) بازدید خود را از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز کردند.

ممتازنیوز: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب امروز، صبح امروز با حضور در مصلای امام خمینی (ره) بازدید خود را از بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران آغاز کردند.

 رهبر فرزانه انقلاب، پیش از ظهر امروز با حضور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حالی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعضی مدیران معاونت فرهنگی وزارت ارشاد ایشان را همراهی می‌کردند از بعضی سالن‌ها و بخش‌های بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کرده و با تنی چند از مسئولان حوزه نشر، متصدیان غرفه‌ها و مدیران بخش‌های گوناگون نمایشگاه کتاب به گفتگو پرداختند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای سال‌های قبل نیز با اختصاص فرصتی برای بازدید از نمایشگاه کتاب، با ناشران مطرح و فعال کتاب به گفت و شنود می‌پرداختند. بازدید از شبستان و دیدار با ناشران عمومی، حضور در سالن یاس و گفتگو با مدیران مؤسسات نشر در حوزه ادبیات انقلاب و دفاع مقدس از برنامه‌های همیشگی رهبر معظم انقلاب در سال‌های قبل بوده است.

آیت‌الله خامنه‌ای سال قبل در ۱۷ اردیبهشت از نمایشگاه بیست و پنجم دیدن کردند و طی آن فرمودند: «باید به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که فضای کتابخوانی در کشور توسعه و تعمیق پیدا کند.»

ایشان همچنین فرمودند: «باید با یک برنامه‌ریزی دقیق و تعیین اهداف مرحله‌ای در هر سال، همگام با برگزاری نمایشگاه کتاب و افزایش جمعیت بازدیدکننده، در فضای کتابخوانی کشور نیز پیشرفت چشمگیری به وجود آید.»

رهبر فرزانه انقلاب در سال قبل با تأکید بر لزوم ارزیابی محتوایی هر ساله‌ نمایشگاه کتاب به وسیله‌ اشخاصی کارشناس و صاحب صلاحیت افزودند: «این ارزیابی نشان خواهد داد که آیا هر دوره نمایشگاه کتاب از نظر محتوا، نسبت به دوره‌ی قبل، تغییر و رشد داشته است یا خیر.»

هم‌اکنون این بازدید در حال انجام است و بازدید مردم از سالن‌های گوناگون نمایشگاه در شرایط عادی انجام می‌شود.

خبرگزاری مهر


نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.