بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از قطعه سازان استان مازندران

بازدید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از قطعه سازان استان مازندران

مهندس سعید مدنی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به منظور شرکت در مراسم افتتاح خط تولید ایربک خودروهای X100سایپا در اندیشه ایمنی خودرو به شهرستان بابلسر سفر کرده بود از تعدادی شرکت های قطعه ساز استان مازندران بازدید کرد .

به نقل از سایپا نیوز مهندس مدنی که در این بازدید از سوی تعدادی از مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا همراهی میشد با حضور در شرکت های اندیشه ایمنی خودرو ، بشل موتور، فراسو صنعت شمال و رادروش از نزدیک با توانمندیهای این قطعه سازان آشنا و با مدیران این شرکت ها در خصوص همکاری های دوجانبه گفت و گو کرد.
مهندس مدنی با اشاره به موثر بودن اینگونه بازدیدها به جهت آشنا شدن با مشکلات و موانع تولید داخلی توسط قطعه سازان گفت : توانایی صنعت قطعه سازی خودرو داخلی به حدی رسیده است که بهترین قطعات را با بالاترین کیفیت میتوانند تولید نمایند و پتانسیل بسیار بالایی در این بخش از صنعت جهت صادرات وجود دارد که گروه خودروسازی سایپا در این زمینه برنامه ریزیهای مدونی را تهیه خواهد کرد. طبق گفته مهندس مدنی این بازدیدها به جهت تعامل بیشتر با قطعه سازان ادامه خواهد داشت.
در این بازدیدها قطعه سازان نیز آمادگی خود را در خصوص هر گونه همکاری با گروه خودروسازی سایپا در زمینه تامین قطعات تولیدی خود اعلام نمودند .

شنبه ۲۵ شهریور   ۹:۱۰


منبع:عصرخودرو

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. 3:

    تامین نقدینگی خودرو سازان برای حل مشکلات زنجیره تامین بعنوان موتور محرکه صنعت خودرو موجب اطمینان به روند تولید در تمام صنایع بلادستی و پایین دستی خواهد گردید%

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.