بازدید مسئولان وزارت علوم از مراکز آموزش عالی استان خوزستان

۳۱فروردین۱۳،

277-3.jpg

همزمان با چهارمین سفر استانی هیات دولت به استان خوزستان، هیاتی از مدیران حوزه های مختلف وزارت علوم از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی این استان بازدید می‌کنند.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همزمان با چهارمین سفر استانی هیات دولت به استان خوزستان، هیاتی از مدیران حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و عمرانی وزارت علوم و نمایندگانی از صندوق رفاه دانشجویان و سازمان سنجش اموزش کشور از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرهای اهواز، رامین، خرمشهر، هویزه ، دزفول ، بهبهان و شوشتر بازدید و با دانشجویان و اعضای هیات علمی این مراکز دیدار و گفتگو می کنند.

همچنین ستاد ارتباطات مردمی وزارت علوم با حضور معاون پژوهش و فناوری این وزارتخانه و نماینده تام الاختیار وزیر علوم در این سفر و مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت علوم، در محل مرکز رشد دانشگاه شهید چمران اهواز مستقر و آماده پاسخگویی به درخواست های مردمی است.

براساس این گزارش، برگزاری نشست شورای نظارت و ارزیابی مراکز آموزش عالی استان خوزستان و دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، تشکل‌های دانشجویی و کارکنان دانشگاههای این استان از دیگر برنامه‌های مدیران وزارت علوم در این سفر است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.