بازدید معاونان رسانه ملی از استودیوهای برنامه‌های انتخاباتی

۲۸اردیبهشت،

به گزارش سینماپرس معاونین رسانه ملی در این بازدید که صبح امروز انجام شد از استودیوهای ۱۱، ۱۳ و ۱۴ واقع در ساختمان سیما بازدید کردند. قرار است برنامه های نامزدهای انتخابات برای پخش از شبکه‌های یک و سه ضبط شود .

 

در ادامه این بازدید ، امکانات و دکور استودیو ایرانیان واقع در پخش قدیم محوطه جام جم نیز بازدید شد ، قرار است نامزدهای انتخابات از این استودیو با ایرانیان خارج از کشور گفتگو کنند و به سوالات آنان دربارهٔ برنامه‌های کاری خود پاسخ دهند، برنامه های ضبط شده در استودیو ایرانیان از شبکه جهانی جام جم پخش خواهد شد .

 

استودیو یازده که بزرگترین استودیو سیماست به اصلی ترین برنامه انتخابات اختصاص یافته است که قرار است از شبکه یک سیما پخش شود . در این برنامه همه نامزدهای انتخابات یازدهم در استودیو حاضر می شوند و هر کدام به مدت سی دقیقه سوابق اجرایی و مدیریتی و نیز برنامه های کاری خود را برای اداره کشور در آینده معرفی خواهند کرد .

 

مراحل ساخت و نصب دکور این استودیو به نیمه راه رسیده است . استودیو ۱۱ مجهز به نورپردازی LED و SMD شده ‌است و دکور آن قابلیت جابجایی و تغییرات مورد نیاز را خواهد داشت.

 

یادآور می‌شود در طراحی این استودیو کوه دماوند نمادی از استواری ملت ایران است که در کنار پرچم جمهوری اسلامی فضایی زیبا به وجود می‌آورد. همچنین استودیو ۱۱ با نرم‌افزارهایی مجهز شده است که کارگردان تلویزیونی قدرت کنترل و تغییر صحنه را خواهد داشت.

 

همچنین استودیوی شماره ۱۳ سیما برای تولید و پخش برنامه گفت‌وگو محور شبکه سه سیما آماده می گردد که کار نصب دکور آن از امروز آغاز شده است . در برنامه ای که از این استودیو پخش خواهد شد  نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری علاوه بر پاسخگویی به سوالات مجری کارشناس برنامه به سوالات بینندگان در زمینه برنامه‌های پیشنهادی خود پاسخ می‌دهند.

 

اما اولین استودیوی انتخاباتی که کار نصب دکور آن به پایان رسیده استودیو شماره ۱۴ است که برای ضبط برنامه‌ معرفی کاندیداهای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری آماده شده است برنامه‌ای که در آن نامزدها مستقیما مقابل دوربین قرار گرفته و با مردم در مورد قبل، حال و برنامه‌‌های آینده سخن می‌گویند. تجهیزات این استودیو کامل شده و با معرفی نامزدهای ریاست‌ جمهوری توسط شورای نگهبان ، برای ضبط برنامه ها در اختیار تهیه‌کننده قرار خواهد گرفت.

 

نصب دکور استودیوی ایرانیان نیز که به منظور تهیه برنامه‌های انتخاباتی برای ایرانیان خارج از کشور تجهیز شده بود؛ از امروز آغاز شده و تا روز اعلام نتایج احراز صلاحیت نامزدها به پایان خواهد رسید. این استودیو نیز در اختیار کاندیداها قرار داده می‌شود تا به سوالات مطرح شده توسط هم‌وطنان خارج از کشور پاسخ دهند.

 

انتهای پیام / ع . ن


سینماپرس
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.