بازدید همگانی از مراکز فنی وحرفه ای در آذر ماه

۲۹ آبان ،

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان گفت:بازدید همگانی از ماکز آموزشی فنی و حرفه ای به صورت هماهنگ در سراسر کشور با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه با توانمندی در آذر ماه جرا می گردد.

محمد جهان تیغی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران افزود: بازدید همگانی از مراکز آموزشی فنی وحرفه ای به صورت هماهنگ در سراسر کشور در تاریخ یازدهم آذر ماه سال جاری به مدت شش روز با شعار مشارکت مردمی در تولید ملی به همراه مهارت آموزی به اجرا گذاشته می گردد.

وی در خصوص هدف اجرای این طرح گفت: آشنایی اقشار مختلف جامعه با توانمدی ها امکانات و ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری فنی وحرفه ای در استانها از جمله ااهداف اجرایی این طرح است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد با توجه به تدبیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص نامگزاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اجرای این طرح نقش به سزایی در بستر سازی به منظور دستیابی به اشتغال پایدار برای جوانان خواهد داشت.

گفتنی است در چار چوب اجرای این طرح اقشار مختلف مردم و علاقه مندان به مدت یک هفته می توانند از تمامی بخش ها،امکانات و کارگاهی آموزشی مراکز آموزشی فنی وحرفه ای بازدید کنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.