بازدید وزیر ارشاد به بهانه رونمایی از “مظهر العجایب از امیرالمومنین(ع)”/ حضور فاضل نظری و قطب الدین صادقی در مصلی

۱۹اردیبهشت،

آنچه در روز نهم نمایشگاه بین المللی کتاب می گذرد؛

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهانه رونمایی از “مظهر العجایب از امیرالمومنین(ع)” از نمایشگاه کتاب تهران بازدید می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  باشگاه خبرنگاران حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در نهمین روز که روزهای پایانی را می گذراند برنامه های مهمی را در بخش های مختلف در نظر گرفته است به طوری که در سرای اهل قلم از برنامه های ابتدایی می توان به رونمایی از مجموعه “مظهر العجایب از امیرالمومنین(ع)” با حضور وزیر ارشاد و محمدرضا رمزی و علیرضا دانایی در ساعت ۱۰ صبح اشاره کرد.
همچنین “یادبود دکتر لاهوتی” با سخنرانی استاد بهاءالدین خرمشاهی،علی رواقی، محمد جواد یا حقی و محمد حسین ساکت در ساعت ۱۱:۴۵ دیگر برنامه سرای اهل قلم می باشد.
از ساعت ۱۳:۳۰ نیز “دانشنامه هنر و معماری” نیز با حضور استاد محمد علی معلم دامغانی، صالح طباطبایی، علی رضا اسماعیلی و حمد سمیعی گیلانی خواهد بود.
خرمشاد، سمیعی گیلانی، زارعی نجف دری، مجیدی، بشیر، هدی شفیق (ناشر کانادایی) و عادل عبدالموجود (ناشر مصری)  موضوع ترجمه معکوس بایدها و نبایدها را به همت انتشار یافتنات علمی و فرهنگی در ساعت ۱۵:۱۵ بررسی می کنند.
نقد و بررسی کتاب شکسپیر معاصر ما توسط قطب الدین صادقی، فرشید ابراهیمیان، رضا بابک، سعید پورصمیمی، خانم مهرنوش و رضا سرور نیز از ساعت ۱۷ برگزار می گردد.
از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه نیز سازمان فرهنگ و ارتباطات با همت بیداری اسلامی برنامه ای را در نظر گرفته است.
بنابراین گزارش انتشار یافتنات “سوره مهر” نیز ۲ برنامه متفاوت را در روز نهم اختصاص داده به طوری که در ساعت ۱۱ صبح از راوی و نویسنده کتاب “لشکر خوبان” با حضور معصومه سپهری و مهدی قلی رضایی و محسن مومنی برگزار می کند و همچنین فاضل نظری به بهانه انتشار یافتن مجموعه “ضد” در ساعت ۱۷ در انتشار یافتنات سوره مهر حضور پیدا می کند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.