بازرسان فنی فرش دستباف آموزش می‌بینند

جام جم آنلاین: در حاشیه برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بزرگ فرش دستباف ایران، بازرسان فنی و مدیران تولید شرکت سهامی فرش ایران دوره بازآموزی بافت، تولید و خدمات تکمیلی را می‌گذرانند.

محمدرضا عابد مدیرعامل شرکت سهامی فرش ایران در آغاز این دوره آموزشی، اصلاح و بهبود دایمی فرایند تولید فرش دستباف در شعب این شرکت در شهرهای مختلف کشور را ضروری دانست و افزود: حضور مدیران شعب و بازرسان فنی شرکت در این دوره افزون بر انتقال تجربه و تبادل نظر، فرصت مناسبی است برای رفع معایب موجود در فرشهای برخی مناطق و بهبود روند تولید فرش دستباف که به ارتقای کیفی کالای نهایی منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این دوره تلاش می شود تا ضمن بازآموزی اصول و شیوه‌های تولید بهینه و رفع نواقص و معایب بافت در برخی دستبافته‌ها، فرایندهای خدمات تکمیلی فرش نیز مورد دقت و اصلاح قرار گیرد.

عابد همچنین حضور مدیران و بازرسان فنی واحدهای شرکت سهامی فرش ایران در بیست و یکمین نمایشگاه فرش دستباف تهران را فرصت مطلوبی برای بررسی و شناخت تازه های تولید دانست و گفت: تنوع تولیدات و پراکندگی آن در سطح کشور به قدری است که باید از چنین فرصتی که مجموعه فرش های ایرانی در یک محل جمع شده اند برای کسب تجربه و رسیدن به شناخت بهره برد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.