بازرسی کل کشور پیامک‌های انبوه را مهار کند

۳۰م دیماه ،

در صورتیکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توانایی مهار پیامک‌های انبوه را ندارند، این موضوع باید توسط بازرسی وزارت ارتباطات و بازرسی کل کشور پیگیری شود.
رمضانعلی سبحانی فرد در گفت و گو با خبرنگار موبنا با تایید این مطلب که تعداد پیامک‌های انبوه تبلیغی ارسال شده به خطوط مشترکان تلفن همراه تا اندازه‌ای شده که اعتراض بسیاری از کاربران را برانگیخته، اظهارداشت: کنترل این پیامک‌ها به عهده رگولاتوری است.
وی در پاسخ به این مطلب که تا کنون رگولاتوری چندین بار وعده مهاراین نوع پیامک‌ها را داده ولی به نظر می‌آید اقدامات این سازمان کارایی نداشته ادامه داد: چنانچه سازمان تنظیم مقررات از عهده مهار پیامک‌های انبوه تبلیغاتی برنیاید باید این موضوع به بازرسی وزارت ارتباطات ارجاع داده شود.
سبحانی فرد خاطر نشان کرد: حتی اگر سازمان بازرسی وزارت ارتباطات هم نتواند این موضوع را ساماندهی کند، سازمان بازرسی کل کشور موظف به حل این مساله خواهد شد.
وی تصریح کرد: در صورت نیاز مجلس دراین خصوص وارد خواهد شد و بررسی حل مشکلات پیامک‌های انبوه را در دستور کار خود قرار می‌دهد.
بر اساس این گزارش در روزهای اخیر میزان پیامک‌های تبلیغاتی بر خلاف وعده سازمان تنظیم مقررات مبنی برجلوگیری ارسال پیامک‌ها افزایش یافته است. این در حالیست که محتوای بیشتر این پیامک‌ها به صورتی غیر مرتبط و نامربوط به شرایط سنی و جنسی مشترکان است.


iTanalyze.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.