بازسازی سنگفرش و اجرای کفپوش در میدان نیاوران تا سه راه یاسر

۲۱م اسفند ،

معاون فنی و عمران منطقه یک گفت: سنگفرش و اجرای کفپوش ها در قسمت میدان نیاوران تا سه راه یاسر در سال جاری بهسازی و بازسازی شد.

محمد شیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، افزود: طول این محدوده یک هزار و ۷۵۲ متر بوده و با توجه به آسفالتی بودن برخی از قسمت ها و کفپوش های بتنی قدیمی، عملیات بازسازی با رعایت نکات ایمنی و استفاده از سنگ کیوبیک گرانیتی و شمش لایبید ده سانت و شش سانت اجرا شده است.

وی بیان کرد: زمان استاندارد بهسازی و بازسازی سنگفرش و کفپوش های پیاده روها تحت تاثیر بسیاری از متغیرها و عوامل است که علاوه بر کم شدن عمر ماندگاری پیاده رو با کندی در اجرا نیز روبرو می شود.
شیری تصریح کرد: عملیات اجرایی شامل کف سازی، خاک برداری، اجرای بتن، کف پوش بتنی، اجرای نهر روسی، نصب لوله پلی اتیلن، تاسیسات آب ۱۱۰ میلی متر، تاسیسات برقی ۶۳ میلی متر، نصب دریچه بازدید چدنی، لوله گذاری و اجرای جدول بوده است.
وی اظهار داشت: ضلع شمال نیاوران به اتمام رسیده و ضلع جنوب نیاوران از سه راه یاسر تا نرسیده به کوچه زیبا نیز در حدود ۱۵۰ متر طول و عرض ۴ متر به پایان رسیده است.
شیری خاطرنشان کرد: عملیات کفپوش این قسمت همانند ضلع شمال در حدود ۵۰ متر مربع انجام شده و مابقی تا پایان سال به اتمام خواهد رسید./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.