بازسازی چند طرح عتبات عالیات با ۲۵ میلیارد ریال

چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت – ۰۶:۳۰:۰۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – طرح های بازسازی عتبات عالیات به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در دست اجراست.
به گزارش خبرگزاری آریا ، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور امروز در جلسه ستاد عتبات عالیات قزوین در استانداری گفت: ستاد عتبات عالیات کشور در سه فاز کار نظافت و تنظیف حرم‌های امامان معصوم در عتبات عالیات ، رفع برخی از خرابی ها و مرمت آن ها و اجرای طرح های توسعه‌ای را اجرا می کند.
حسن پلارک بازسازی ایوان نجف اشرف و ساخت ساختمان سیدالشهدا درکربلا در ۶ طبقه با ۱۴ هزار متر مربع زیربنا را نمونه ای از این طرح ها دانست.
او افزود: همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور بیمارستان امام سجاد (ع) را در شهر کربلا ساخت و هم اکنون در مرحله تجهیز است که پزشک آن نیز با خواهرخواندگی بیمارستان بقیه الله (عج) تهران تامین می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور افزود: طرح جامع حرم ها و بازسازی فضای بین الحرمین را این ستاد تهیه کرده است که هم اکنون از خیمه گاه تا باب الخیمه کار آماده سازی و تسطیح آغاز شد.
پلارک گفت: ساخت و ترفیع گنبد حرم سیدالشهدا و توسعه سه صحن در کاظمین و بازسازی ابنیه آسیب دیده سامرا از دیگر طرح های در دست اجراست.
کار بازسازی حرم دو طفلان مسلم در شهر مصیب عراق را ستاد عتبات عالیات قزوین بر عهده داد.
صدیقی رئیس ستاد عتبات عالیات استان قزوین گفت: تاکنون این ستاد حدود ۲ میلیارد تومان برای بازسازی حرم طفلان مسلم هزینه کرد که برای بازسازی کامل آن به یک میلیارد تومان دیگر نیاز است.
ایرانی ها بازسازی عتبات عالیات را از سال ۸۱ آغاز کردند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۶۱۸۳۰۰۱۹۹۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.