بازسازی یک فیلم کلاسیک + عکس

به گزارش خبرآنلاین، این فیلم سال ۱۹۶۲ به کارگردانی رابرت آلدریچ با بازی بت دیویس و جون کرافورد مقابل دوربین رفت.
 

آلدریچ خود تهیه‌کننده فیلم بود و فیلمنامه را لوکاس هلر بر مبنای رمان هنری فارل نوشت.
 

والتر هیل تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی، فیلمنامه روایت سینمایی جدید «چه بر سر بیبی جین آمد؟» را می‌نویسد و خود آن را کارگردانی می‌کند.


بت دیویس و جون کرافورد در صحنه‌ای از فیلم «چه بر سر بیبی جین آمد؟» تولید ۱۹۶۲ 
 

داستان در یک خانه مجللِ در حال ویرانی در هالیوود روی می‌دهد، جایی که بیبی جین هادسن که در کودکی ستاره‌ای مشهور بوده و خواهرش بلانش که در دهه ۱۹۳۰ یک ملکه سینمایی بوده، پس از یک حادثه رانندگی که باعث فلج شدن بلانش و پایان کار سینمایی او می‌شود، با هم زندگی می‌کنند. ارتباط مرگبار این دو خواهر به یک تراژدی هولناک می‌انجامد.
 

آلدل آلدریچ دختر رابرت آلدریچ فقید که با همکاری هیل «چه بر سر بیبی جین آمد؟» را تهیه می‌کند، گفت: «بسیار مفتخرم که والتر هیل برای ساخت این فیلم به ما می‌پیوندد. می‌دانم او به این داستان و میراث این پروژه فوق‌العاده احترام خواهد گذاشت.»
 

«چه بر سر بیبی جین آمد؟» سال ۱۹۹۱ نیز با کارگردانی دیوید گرین بازسازی شد.

والتر هیل در مقام کارگردان فیلم‌هایی چون «راننده»، «۴۸ ساعت»، «التهاب سرخ»، «جانی خوش‌قیافه»، «۴۸ ساعت دیگر»، «جرانیمو: یک افسانه آمریکایی»، «آخرین مرد پایدار» و «بدون چون و چرا» را در کارنامه دارد.
 

او اخیرا تریلر اکشن «گلوله به سر» با بازی سیلوستر استالونه را کارگردانی کرد که استودیو برادران وارنر ماه فوریه آن را در سینماها توزیع می‌کند.
 

ورایتی / ۱۱ ژوئیه / ترجمه: علی افتخاری

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.