«بازمانده» انتشار یافت

۰۸خردادماه،

«بازمانده» کتاب خاطرات «نورمحمد کلبادی‌نژاد» است که به قلم حجت‌الاسلام سید ولی هاشمی به تحریر درآمده، توسط انتشار یافتنات سوره مهر انتشار یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سوره مهر هاشمی دربارهٔ این اثر گفت: روایتی از خاطرات جانباز «نورمحمد کلبادی‌نژاد» از محله کلباد شهرستان گلوگاه از توابع استان مازندران است که در سن هفده سالگی به جبهه‌های دفاع مقدس رفته است.

وی ادامه داد :مهم‌ترین بخش این خاطرات از دوران تحصیل وی در مقطع راهنمایی آغاز می‌شود. روای، ۱۵ دوست هم‌مدرسه‌ای دارد که با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به عنوان نیروهای بسیجی وارد جبهه‌ها می‌شوند و ۱۳ نفر آنان در عملیات‌های مختلف به شهادت می‌رسند.

هاشمی افزود: «حسین‌علی عظیمی» جانشین فرمانده گردان امام محمد باقر (ع) که در عملیات والفجر پنج شهید شد، «بهمن کیانی» که مسوول اطلاعات محورهای لشکر امام محمد باقر (ع) بود و در فروردین ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی والفجر هشت به شهادت رسید و «منصور کلبادی نژاد» که فرمانده گردان امام حسین (ع) از لشکر ۲۵ کربلا بود بعضی از این پانزده نفرند.

وی ادامه داد: خاطرات «نورمحمد کلبادی‌نژاد»به حوادث و وقایع حضور وی در جبهه‌ها اختصاص دارند که شاهد شهادت بسیاری از دوستان خود است.

هاشمی در پایان گفت: عنوان کتاب برگرفته از همین وضعیت است که از میان ۱۵ دوست هم‌مدرسه‌ای فقط کلبادی‌نژاد و رسول نبوی زنده‌ ماندند.

کتاب «بازمانده» تولید حوزه هنری هنری استان مازندران است که در ۳۳۶صفحه و در قطع رقعی توسط انتشار یافتنات سوره مهر انتشار یافته است./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.