بازنگری ایران در روند صادرات نفت خام

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

جمهوری اسلامی ایران در صورت افزایش فشار تحریماتی غرب و در واکنش به این موضوع در روند صادرات نفت خام خود بازنگری خواهد نمود.

به گزارش تفسیری خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، رستم قاسمی، با بیان این که، ایران علاقه مند نمی باش چنین اتفاقی در دنیا بیفتد، افزود: نبود نفت ایران در بازارهای جهانی، قیمت ها را تحت تاثیر قرار می دهد و دود این گرانی ها به چشم مردم خواهد رفت که دولت های آنها باید پاسخگو باشند.

وزیر نفت با بیان بهبود روند صادرات نفت ایران در ماه های اخیر گفت: پیگیری های لازم برای بهتر شدن شرایط صادرات نفت در دست انجام است، ضمن آن که، این عملیات هم اکنون با روندی رو به رشد ادامه دارد.

قاسمی یکی از هدف گذاری های تحریم دشمن علیه صنعت نفت را کند نمودن روند توسعه در این صنعت خواند و گفت: امروز با وجود همه مشکلات، طرح ها و پروژه های صنعت نفت با شتاب در حال اجراست.

وزیر نفت با تاکید براینکهبا وجود فشارهای اخیر برای تحریم نفت ایران موفق شده ایم با تمهیداتی خاص از این موانع عبور کنیم اظهار داشت: حذف نفت ایران از بازار، تعادل میان عرضه و تقاضا در بازارهای جهانی را بر هم می زند و در چنین شرایطی بی ثباتی و کمبود عرضه نفت در بازارهای جهانی افزایش می یابد./ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.