بازنگری سر فصل دروس علوم انسانی بر عهده شورای گسترش است

مجوز بازنگری سرفصل دروس علوم انسانی بر عهده شورای گسترش قرار داده شده است.

حسین نادری منش، معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: رشد هدفمند و ایجاد سند آمایش آموزش عالی مبتنی بر آموزش در سرلوحه کار ما قرار داشته است. چنانچه تمام دانشگاه های ما مسئول ایجاد ستاد استانی شدند تا سند نهایی ملی آماده شود.

وی افزود: هم اکنون پس از بررسی های نهایی این سند ابلاغ شده است و طی گزارشی به کمیسیون شورای تحول آموزشی ارائه شده است،البته سند ملی سندهای استانی هم ابلاغ شده است.

 وی افزود: آئین نامه آموزشی مختلفی از جمله آئین نامه های آموزشی دوره های پیوسته و ناپیوسته. آئین نامه های کمیته های فناوری نو، کمیته علوم شناختی، کمیته فرهنگ و تمدن اسلام و کمیته نظام در زیر مجموعه شورای عالی برنامه ریزی شکل گرفته است.

نادری منش به علوم انسانی اشاره کرد و گفت: شورای برنامه ریزی و تحول وظیفه بازنگری در سرفصل علوم انسانی را عهده دار شده که در شورای گسترش مجوز آن داده می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال ۸۴ تعداد ارزیابی و بازدید وزارت علوم و معاونت آموزشی به زیر ۱۰۰ مورد بوده که در سال گذشته نزدیک به هزار بازدید یعنی رشد ۱۰ برابری را داشته ایم./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.