بازنگری هزار سرفصل در حوزه علوم انسانی صورت گرفت

۱۵م آذر ،

بازنگری هزار سرفصل در حوزه علوم انسانی تاکنون صورت گرفته است و امیدواریم امسال به ۴ هزار سرفصل برسیم.

سعید قدیمی مدیرکل دفتر ارزیابی آموزش عالی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از تاریخ ۱۲ آبان سال ۱۳۸۹ موضوع بازنگری دروس علوم انسانی در دستور کار قرارگرفت، به طوری که تاکنون حدود ۳۰ کمیته در حوزه علوم انسانی تشکیل شده که اشخاص این کمیته ها از متخصص ترین اشخاص در زمینه علوم انسانی هستنند و هم کانون ۱۵ کمیته اختصاصا به علوم انسانی می پردازند.
 
وی افزود: در سال قبل حدود هزار سرفصل در زمینه علوم انسانی بازنگری شده و امیدواریم امسال این تعداد به ۴ هزار مورد برسد، یعنی ۵۰ درصد سرفصل های مربوط به علوم انسانی را تحویل دهیم.
 
قدیمی تصریح کرد: تمام برنامه هایی که مربوط به شورای برنامه ریزی است مورد بررسی قرار گرفته به طوری که امسال از اوایل آبان ماه ۶۰ برنامه مورد تصویب قرار گرفته، البته به محض اینکه این برنامه ها به دانشگاه ها ابلاغ شود، دانشگاه ها تیم برنامه ریزی تشکیل می دهند که بر اجرای این برنامه ها نظارت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: البته اینکه هم اکنون بخواهیم در خصوص نتیجه این فعالیت ها قضاوت کنیم زود است چرا که طبیعی است در هر دانشگاهی دانشجو بعد از فارغ‌التحصیلی حداقل ۴ سال زمان طول می کشد که وارد بازار کار شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.