بازهم اختلال در جیمیل!

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

برخی از سرویس‌های گوگل از جمله Google Doc و Gmail روز جاری با اختلالاتی مواجه شدند و کاربران جهانی برای دسترسی به آن‌ها مشکلاتی را پیش‌روی خود دیدند. به دنبال این جریان شرکت گوگل با انتشار یافتن بیانیه‌ای اعلام کرد که به دلایل فنی دسترسی کمتر از ۵۰ درصد کاربران جهانی به سرویس‌های آن با مشکل مواجه شده است.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، کاربرانی که این مشکل را پیش‌روی خود دیدند، گزارش دادند که در جریان از کردن پست الکترونیکی و همچنین ارسال و دریافت نامه‌های الکترونیکی با تاخیر طولانی مواجه شده‌اند و این مشکل به گونه‌ای بوده است که بیش از ۲ ساعت برای ارسال یک پست الکترونیکی معطل شده‌اند.
 
همچنین گفته شد که فرآیند بارگذاری فایل‌های ضمیمه شده در سرویس Gmail نیز مشکلات مشابهی داشته است و تاخیرات فراوانی به همراه داشته است.
 
شرکت گوگل آمار و ارقام دقیقی در این زمینه منتشر نکرد. اما توضیح داد که کمتر از ۵۰ درصد مشترکان آن در جریان دسترسی به سرویس‌های Google Doc و Gmail با مشکل مواجه شده‌اند که این مشکل در اصل تاخیر در استفاده از این سرویس‌ها بوده است.
 
این مسئله به آن معنی خواهد بود که با مشکل یاد شده میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان اختلالاتی را پیش‌روی خود دیده‌اند که این مسئله شرکت گوگل را دچار نگرانی‌های فراوان کرده است.
 
گفته می‌شود که هم‌اکنون مشکل سرویس پست الکترونیکی Gmail برطرف شده است. شرکت گوگل هم اعلام کرده که با تشکیل یک گروه ویژه در تلاش است سبب اختلال یاد شده را دریابد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.