بازیهای پی در پی به ضرر تیم فجر تمام شد

۲۲م دیماه ،

محمود یاوری در گفتگو با مهر اظهارداشت: تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در حالی طی هفته های قبل به مصاف حریفان رفته که داماش گیلان و ملوان بندر انزلی با استراحت کامل و کسب آمادگی مطلوب به میدان مسابقه آمده اند.
وی تصریح کرد: انجام چندین مسابقه پی در پی سبب شده تا در میان بازیکنان فجر سپاسی وفاق و خود باوری ایجاد شود به گونه ای که با گذشت زمان این تیم با تلاش ورزشکاران به جایگاه خود مطلوب در لیگ برتر فوتبال باز می گردد.
سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز همچنین بیان کرد: در بازی مقابل ملوان بندر انزلی بیشتر بازیکنان تیم فجر آماده حضور در میدان می باشند ،تیم هیچ محروم و مصدومی ندارد و با حمایت هوادران و تلاش بازیکنان فجر به طور حتم شکست دور رفت مقابل ملوان را جبران می کند.
یاوری تاکید کرد: طی روزهای قبل بازی تیم ملوان بندر انزلی به شکل مطلوب توسط مربیان فجر آنالیز شده که با شناخت کامل نقاط ضعف و قوت این تیم ، بازیکنان فجر شهید سپاسی شیراز برای پیروزی و بازگشت مناسب به مسابقات لیگ برتر به مصاف نماینده شهر انزلی در لیگ برتر فوتبال کشور می روند.
در هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور یک شنبه ۲۴ دی ماه ساعت ۱۵٫۳۰ تیم فوتبال”فجر شهید سپاسی شیراز” در ورزشگاه شهید دستغیب شهر شیراز میزبان تیم فوتبال “ملوان بندر انزلی” است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.