بازیکنان نفت باید آماده روزهای سخت باشند

به نقل از ایرنا ”آلبرتو کاستا” افزود: با توجه به تقویت تیم های لیگ برتری به نظر می رسد کار خیلی سختی پیش رو داشته باشیم هر چند که تیم نفت یکی از بهترین تیم ها در فصل آینده خواهد بود.

وی اظهار داشت: با تمرینات منظمی که تیم صنعت نفت پشت سر گذاشته شرایط خوبی دارد اما بازیکنانم باید خود را برای فصل و روزهای بسیار دشوار آماده کنند.

سرمربی نفت آبادان گفت: ما یک مرحله اردوی خود را در کردان کرج برگزار کردیم که در این اردو تمرینات پر فشاری انجام شد.

کاستا ادامه داد: از فردا نیز مرحله دوم اردو در کردان کرج برگزار می شود که در این اردو ، تمرینات به مراتب پر فشارتر از مرحله اول خواهد بود.

وی در خصوص نفرات جذب شده به تیم نفت اظهار داشت: ما با توجه به نیازهایمان بازیکنان جدید جذب کردیم و این بازیکنان در فصل آینده می توانند کمک حال صنعت نفت باشند.

سرمربی نفت آبادان گفت: البته قرار است دو مدافع و یک مهاجم نیز به تیم بیفزایم که با ملحق شدن آن ها نیازهای تیم کاملا بر طرف خواهد شد.

کاستا در خصوص اولین بازی تیم نفت برابر پرسپولیس تهران خاطر نشان کرد: تیم فوتبال پرسپولیس بیشتر بازیکنان خوب فوتبال ایران را که ملی پوش هم هستند را جذب کرده و به طور حتم بازی سختی برابر آن ها خواهیم داشت.

وی افزود: البته ما می خواهیم فصل را با پیروزی آغاز کنیم و فرقی نمی کند برابر چه تیمی بازی خواهیم داشت، پس برابر پرسپولیس برای کسب سه امتیاز و یک پیروزی روحیه بخش به میدان خواهیم رفت.

بر اساس قرعه کشی دوازدهمین دوره لیگ برتر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بیست و نهم تیر ماه سال جاری در ورزشگاه تختی آبادان میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.