بازیکن ایده‌آل از نظر اینیستا

  آندرس اینیستا، ستاره خط میانی اسپانیا، اعلام کرد قهرمانی در جام جهانی و یورو باعث کاهش انگیزه بازیکنان این تیم نشده و شاگردان دل بوسکه همچنان به دنبال موفقیت های بیشتر هستند.

اسپانیا در سه تورنمنت بزرگ اخیر به قهرمانی رسیده و اکنون برای رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ برزیل تلاش می کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:”برای تیمی که قهرمان جام جهانی و یورو شده، حفظ انگیزه و تمرکز دشوار است. اما شرایط تیم تغییر نکرد. تیم از نظر آمادگی تغییر نکرد. قهرمانی در یورو هم نتوانست چیزی را تغییر بدهد و ما اکنون در مسابقات مقدماتی جام جهانی هستیم.”

اینیستا همچنین از حضور در این تیم اسپانیا اظهار خوشحالی کرد و گفت:” بازی کردن در چنین تیمی یک افتخار است. ما قبلا هم تیم هایی داشتیم که استعدادهای زیادی داشت. من خوشحالم که کاری که دوست دارم را انجام می دهم. فوتبال ریاضی نیست و شیوه ای که بازی می کنید، موفقیت شما را تضمین نمی کند. اما ما به آنچه می خواهیم، رسیده ایم.”

هافبک خلاق بارسا در مورد دیدار مقابل فرانسه گفت:” فرانسه رقیب مستقیم ما برای صعود به جام جهانی است و به همین دلیل این دیدار اهمیت زیادی برای ما دارد.”

او همچنین در مورد لیونل مسی، هم تیمی اش در بارسا، گفت:” من مدت زیادی است که او را می شناسم و می توانم بگویم که بازیکنی به کیفیت او ندیدم. او هر روز، هر بازی و هر سال پیشرفت می کند. او جوان است و هنوز سال های زیادی در پیش دارد. بازی کردن در کنار او یک افتخار است.”

او در پایان در مورد بازیکن ایده آلش گفت:” بازیکن ایده آل من ترکیبی از ضربات سر فالکائو، شخصیت پویول، پای راست ژاوی، پای چپ و تکنیک مسی و شم گلزنی رونالدو است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.