بازیکن روسیه آقای گل مسابقات شد

۲۸ آبان ،

به گزارش تفسیری فارس، هفتمین دوره جام جهانی فوتسال عصر امروز با برگزاری دیدار فینال بین تیم‌های برزیل و اسپانیا به پایان رسید.

در این دوره از مسابقات برزیل توانست برای پنجمین بار عنوان قهرمانی جهان را کسب کند. مارتادورها در رده دوم قرار گرفتند و ایتالیا و کلمبیا نیز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.

لیما بازیکن تیم فوتسال روسیه با زدن ۹ گل در ۵ بازی توانست به عنوان آقای گلی مسابقات دست یابد.

تیم فوتسال برزیل نیز با زدن ۴۵ گل در ۷ بازی و میانگین ۶٫۴ در هر بازی به عنوان تهاجمی‌ترین تیم این رقابت‌ها معرفی شد. برزیل ۷ بار هم دروازه خود را باز شده دید. روسیه نیز با زدن ۳۲ گل در ۵ بازی در رده دوم قرار گرفت. در این دوره از مسابقات فقط ۳ بار دروازه روس‌ها باز شد. اسپانیا با ۳۱ گل زده در ۷ بازی در رده سوم ایستاد. ماتادورها ۱۳ گل دریافت کردند.

ایران نیز در این رده‌بندی با زدن ۹ گل در ۴ بازی در رتبه چهاردهم قرار گرفت. ملی‌پوشان ایران ۸ بار نیز دروازه خود را باز شده دیدند. ژاپن با ۱۳ گل زده در ۴ بازی بالاتر از ایران در رده یادزهم قرار گرفت. ژاپنی‌ها ۱۷ گل در این دوره از مسابقات دریافت کردند.

لیبی با زدن ۳ گل و دریافت ۲۲ گل در ۳ بازی ضعیف‌ترین تیم رقابت‌ها لقب گرفت.

تیم پرتغال با دریافت یازده کارت زرد و یک کارت قرمز در ۵ بازی به عنوان خشن‌ترین تیم معرفی شد. ایران در این رده‌بندی با ۷ کارت زرد و یک کارت قرمز در رده نهم قرار گرفت.

کیکه بازیکن تیم فوتسال اسپانیا نیز با دریافت ۴ کارت زرد در ۶ بازی عنوان خشن‌ترین بازیکن مسابقات را به خود اختصاص داد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.