بازیگری متد و آموزش و تولید پرفورمنس زیر نظر مسعود دلخواه

خبرگزاری آریا- مدرسه تئاتر سه نقطه کارگاه آموزش و تولید پرفورمنس و دوره جدید کارگاه بازیگری متد (Method Acting) را از اواسط اردیبهشت ماه زیر نظر دکتر دلخواه برگزار می نماید.
به گزارش خبرگزاری آریا، این مدرسه در نظر دارد پس از برگزاری موفقیت آمیز کارگاه های بازیگری متد در سال۸۹ و۹۰ با ورود اولین دوره فارغ التحصیلان به کارگاه آموزش و تولید پرفورمنس که منجر به تولید خواهد شد در سال ۹۱ نیز دوره جدید کارگاه بازیگری متد را برگزار نماید.
گفتنی است این کارگاه هنرجویان خود را  پس از برگزاری آزمون در تاریخ های ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه خواهد شناخت و  از تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه شروع به کار خواهد کرد.

کارگاه آموزش و تولید پرفورمنس

در راستای تحقق اهداف مدرسه تئاتر سه نقطه، در جهت تولید آثار نمایشی در کارگاه آموزش و تولید پرفورمنس با حضور تعدادی از فارغ التحصیلان کارگاه بازیگری متد و جذب تعداد محدودی از هنرجویان توانمند از طریق آزمون که در تاریخ ۱۵ اردیبهشت برگزار وآغاز می گردد.
علاقمندان جهت ثبت نام در آزمون کارگاه های بازیگری متد و یا کارگاه آموزش و تولید  پرفورمنس می توانند به آدرس خیابان جمهوری، خیابان سی تیر ، جنب بنیاد سینمایی فارابی، پلاک ۶۷ ، واحد ۱ مراجعه و یا با شماره های ۶۶۷۱۴۴۴۵ و ۶۶۷۱۲۳۸۴ تماس حاصل نمایند.

 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.